Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

martine

bedankt suzy,en ook jij bedankt arend ,ik doe mijn best om positief te blijven :) :-*
groetjes tinneken

martine

goeiemorgen iedereen

kaartjes vandaag zijn

ring,dame,roede
groetjes tinneken

arend

goeiemorgen Martine
dat geeft samen terug de dame
gaat het hier over jezelf en
ben je in strijd met jezelf
over een relatie, verbintenis
:-*

martine

goeiemorgen arend

het zal hier wel over mezelf gaan,en ja ik lig met mezelf in een strijd,mijn relatie is 5 maand geleden op de klippen gelopen en kan mij daar niet bij neerleggen.we hebben wel nog contact met elkaar,maar hij wil nu eerst op eigen benen leren staan en daarna het kalmpjes aan opnieuw proberen,maar hoe lang gaat dat allemaal duren??? en heb ik zoveel geduld??? want geduld is niet mijn sterkste kant.ook ben ik bang dat ik hem te veel ga forceren en dat ik hem daardoor verder ga wegduwen.ik doe mijn best om positief te blijven maar is niet altijd even makkelijk groetjes tinneken

arend

hallo Martine, ik begrijp wat je doormaakt, jij wil zo graag terug vooruit maar wachten op een ander maakt je onzeker, want wat als ... of als ..., je voelt je als het ware afhankelijk van zijn beslissing, maar wat wil je zelf? wil je heel graag verder met hem, maw kan je het geduld opbrengen om te wachten als hij dat wil, kan je erover praten met hem? ik snap dat je niet weet welke kant dit opgaat en al zeker dat dit niet makkelijk is, hij wil duidelijk een pauze maar wat wil jij -op dit moment en vertel dit ook aan hem ...  dikke knuffel meid  :-*

Lief

Hoi Martine,

Houden van is loslaten. Erg moeilijk. Geduld is ook niet mijn sterkste kant, maar nu forceren zou jullie geen goed doen en dan is het zeker over. Laat hem zien dat je hem die ruimte geeft. En laat hem weten dat je er voor hem bent mocht dat nodig zijn. Daar doe je veel meer goed mee.

Het risico voor hem is dat hij je wel kwit kan raken aan een ander. Maar als dat gebeurd is dat ook jouw keus en wat jij wil.

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer het maar.

Groetjes en dikke knuffel, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

martine

goedeavond arend en lief

het doet deugd dat er toch nog mensen zijn die je begrijpen met wat je meemaakt,die enkele woordjes van steun die jullie me gaven geeft mij echt goed gedaan,juist wat ik op dit moment nodig had daarvoor wil ik jullie beiden heel hard bedanken :-*
en ja hoor ik kan en zal het geduld opbrengen om op hem te wachten ook al is het moeilijk.
dikke knuffel voor jullie beidjes en hartelijk bedankt voor jullie steun :-* :-*

Lief

Graag gedaan hoor. Let maar op. Met een beetje geduld komt alles veel neller goed.

Knuffel, Lief :)
Look for the answer inside your question...

arend

#143
Ja, volhouden meid, positief blijven, probeer je hoofd op andere dingen, hobby's, whatever te zetten, zoek iets dat je de tijd doet versnellen, zodat je niet thuis blijft zitten piekeren, denk eens wat je graag wilt doen, ga er op uit in je fantasie of in de open buitenwereld die aan ieders voeten ligt als je goed kijkt, doe eens een wandelingske alleen in de natuur of ja, wat je maar energie geeft of je graag doet of begin eens iets totaal nieuws, zoek iets dat je alleen kunt doen, iets dat je energie en kracht kan geven, iets dat je als mens verrijkt; geduld hebben en alleenzijn is niet makkelijk (weet ik ook alles van  ;) ) maar neem maar gretig elke strohalm en steun die je kan krijgen;het is je van harte gegund, en geniet ervan meid  :-*

martine

dag lief,nog eens bedankt voor de lieve woordjes knuffel terug ;)



dag arend,ook jij nogmaals bedankt voor je steun en ik heb mijn zinnen op iets anders gezet om de tijd wat sneller te laten gaan,ik ben hier thuis begonnen aan wat werkjes verven en behangen en hier en daar het wat opnieuw opsmukken,zo zit ik niet altijd te piekeren en met mijn hondje maak ik s'avonds een wandeling.
voor jou ook een dikke knuffel :)

kaartjes vandaag zijn  huis,wolken,ring
lieve groetjes van tinneken

arend

Graag gedaan Martine, is goed om je zinnen te verzetten, is ook te zonnig weer om te piekeren, genieten: probeer het maar  :-*
vandaag: wat wolken vernevelen (obstakels) relatie in je omgeving
maar 4 + 6 + 25 > 35: anker > dus voel ondanks alles de stabiliteit in je veilige thuishaventje, laat die wolken maar meevoeren/wegwaaien door/met de wind > besteed niet te veel aandacht aan die wolken (die liggen in het midden dus op je persoonskaart, ik vermoed dat de wolken vooral in/rond je hoofd dwalen), want zolang je moet wachten, zullen die wel geregeld opduiken; wat ook logisch is, maar blijf zo als je bezig bent, bezig blijven, je zinnen verzetten en de positieve noot houden hé, geniet van de klusjes, de wandelingen met je hondje en verwen op tijd eens jezelf  :)

assie63



de band met jezelf versterken, inzicht in je sombere gedachten door van jezelf te houden, en meer stabiliteit voor je eigen creeeren, assie xx

martine

goeiemorgen allemaal

mijn kaartjes vandaag zijn

kind,zeis,weg
groetjes tinneken

arend

kind, zeis, weg > ruiker
muizen, maan, zon
toren, brief,
zeisen
mc/ster

goeiemorgen Martine,
iets afkappen, loslaten, oude achterlaten
en nieuwe weg inslaan
staat het kind voor jezelf, voor zorgeloosheid?
je voelt het als een verlossing, een gift
om weg in te slaan
ergernissen over vooruitgang,
over levensloop maar komt er
een bericht aan, iets loslaten?
voor heldere kijk op toekomst
:-*

Sweetie

Hallo Tinneke
kind,zeis,weg
Voor een plotste keuze komen te staan ivm je kind

Suzy