Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

Alain

Evening, als je niet verder ziet dan je neus lang is... dan zie je alles dichtbij  ;D
Ik ben Arend niet hé ;D ;D
Mo ik had het wel door... :D

martine

goeiemorgen allemaal

kaartjes vandaag zijn
lelie,heer,maan
heb hier een heel goed gevoel bij
groetjes tinneken

Alain

hey martine,

je bent positief met de wensen of verlangens die je hebt  naar die heer...

XX

Chris

Oftewel een heer die je hart gaat raken,dan wel steun op werk niveau wat goed voelt,

Gr Chris

Sweetie

Goeie morgen Tinneken
Hulp krijgen van een heer ivm werk, je vertrouwt het

Suzy

Eveningstar

Good morning Tinneke,

raad of hulp van een man krijgen... ik heb ook eerder het idee, dat het i.v.m. het werk is.

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi Martine
er komt steun van een heer dat brengen de emoties los
liefs Rianna

arend

goeiemorgen martine,
trouwheid en steun van een heer
:-*

martine

goeiemorgen,iedereen

sorry dat ik gisteren niet heb gereageerd heb op jullie berichtjes,maar was zo moe dat ik heel vroeg in mijn bedje ben gekropen.
alain- mijn wensen en verlangens zijn idd positief naar die heer toe ;)

chris- als die heer mijn hart positief raakt is het goed :)

suzy- of het ivm werk is,ja,misschien maar bij ons op het werk zijn maar weinig heren en ik weet niet of ik daar steun kan verwachten ::)

aveningstar- zo als ik al eerder zei,er zijn maar weinig heren bij ons op het werk ,en zeker geen vriendelijke,maar we zien wel :-\

rianna- ik wacht geduldig op die heer ;)

arend- die heer kan ik goed gebruiken :-*

vandaag zijn de kaartjes maan,vogels,vos
is er een ongemak op het werk,en wil er iemand mij een streek lappen ??? ??? ???

lieve groetjes van tinneken

Alain

hey martine,

er zijn gesprekken op het werk, je weet wat je wel, maar let toch een beetje op met wie je eventuele gesprekken voert...
XX

arend

#40
maan, vogels, vos > samen weg
Martine, je hebt wantrouwen over iets, sta je voor een keuze


lol @eveningstar: dus jij denkt dat ik een man ben?  :P

Sweetie

Hallo Martine

op het werk worden roddels verspreid

Suzy

Eveningstar

@Arend
ja... en wanneer dat niet zo is... dan ... (ja, ik heb net gewist, wat ik geschreven had ;) )

Ge komt bij mij over alsof je een man bent. Dus niet???

Bezit je veel daadkracht? Ik merkte wel een bepaalde zachtheid, maar dan toch weer niet.  Ik kan nu vergelijkingen gaan maken, maar die hou ik lekker voor mezelf ;) .

Liefs,
Eveningstar

martine

hallo,iedereen

alain- er zijn altijd wel gesprekken op het werk,maar ik kijk wel uit met wie ik gesprekken voer xx

arend- ik heb idd wantrouwen over iets,mijn keuze daarin is gemaakt,alleen afwachten wat de (vriend ) zijn keuze gaat worden (gaat hij terug een relatie aan met mij of niet,komt hij terug naar huis ja of nee?)

suzy- op de werkvloer zijn er altijd wel roddels aan de gang,daar trek ik me weinig van aan.en van mij is er daar niet veel geweten doe daar niet mee mee. als ieder voor zijn eigen deurtje veegt zal het overal proper zijn denk ik zo, het leven is al moeilijk genoeg.


ik heb nog een vraagje?een vriendin van mij wil ook graag op dit forum komen ,maar ze geraakt er niet op.
ze wil haar voorstellen en logt haar in ,en altijd komt er op haar scherm dat er een fout is opgetreden kan er iemand zeggen hoe dat komt,ik weet het niet  :-[

Eveningstar

Hoi Martine,

neem even contact op met Carla of Ricca. Zij kunnen je hierbij helpen. Heeft je vriendin zich aangemeld of beter is haar account wel geactiveerd. Dit doet ze normaal gesproken met een link, die ze per mail toegestuurd krijgt.

Liefs,
Eveningstar