Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

Sweetie

Hallo Tinneke,

ruiter,ring,hond = kist / brief

Er komt iets in beweging je wil jezelf doorbreken om uit je kringetje te komen ,daardoor zal er meer vertrouwen zijn doordat je iets opschuift . een bericht die een eind en een begin aangeeft , een eind , het nodige rouwproces ondergaan .

Ook geen zin om eens anderen proberen te duiden ,dan duiden we voor elkaaar en is het niet alleen ik die kaartjes duid !

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
heer,maan,klaveren
gr tinneken

suzy
ik verwacht een deze dagen een bericht dat een einde aan iets maakt en daardoor een nieuw begin kan starten.
ik wou dat ik ook kon helpen de kaartjes duiden,maar ik versta het niet ,geraak er niet wijs uit :-\ en ook zit ik er ver naast,vindt het jammer dat jij op je eentje onze kaartjes nu duid :'( gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
heer,maan,klaveren
Een man zorgt voor een emotioneel moment , raak je ontroerd maar je krijgt er wel vertrouwen door

Ik ben ook zo begonnen , ik kon dat ook helemaal niet
Suus

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
weg,maan,sleutel
gr tinneken

suzy
gisteren heeft mijn ex vriend me mee gevraagd naar de bioscoop,we hebben een tijd met  onze armen tegen elkaar gezeten waardoor ik emotioneel begon te worden,het ontroerde mij,was gelukkig hem nog eens zo dicht bij mij te voelen,we hebben een leuke avond gehad.maar heb er toch niet zo veel vertrouwen in dat het terug moest goedkomen van zijn kant bekeken dan ,ik weet niet goed wat ik er moet van denken,hij maakt nog plannen voor ons,maar maakt ook plannen voor hem :-\

Sweetie

Hoi Tinneke,

weg,maan,sleutel = beer / kind

twijfels en emoties maar je sterk maken en niet naief zijn

Suus

martine

hallo
wil er voor mij iemand de kaartjes leggen over wat de toekomst mij zal brengen en ook om te zien of mijn ex nog een rol in mijn leven gaat spelen,dank bij voorbaat
tinneken

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
tuin,hond,roede
gr tinneken

suzy,die eeuwige twijfels toch altijd hé

Sweetie

Hoi Tinneke,
tuin,hond,roede = kind / sleutel

vertrouwde omgeving , gesprekken met een kind en nnieuwe mogelijkheden vinden

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
klaveren,ruiker,toren
gr tinneken

suzy
heb ganse dag in mijn vertrouwde omgeving geweest,maar een gesprek met een kind kan ik niet plaatsen heb zelf geen kinderen en kom ook niet met kinderen in contact,wel denk ik de laatste tijd veel aan kinderen,maar helaas is het daarvoor te laat voor mij,ben er te oud voor geworden,jammer genoeg
gr tinneken

Lief

Hoi Martine,

Een telefoontje met leuk nieuws...

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Tinneke ,

klaveren,ruiker,toren

gelukkige momenten , een verrassing , misscjien ga je ergens op uit ..

Dat kind kan ook een nieuw begin aangeven .

Suzy

martine

goedemorgen
vandaag
weg,beer,sleutel
gr tinneken

suzy
ik ging er normaal gezien eens op uit gaan gisteren maar is jammer genoeg uitgesteld,gr tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

weg,beer,sleutel

Een beslissing nemen ivm een heer ( kan ook je baas zijn ) en zoeken naar een oplossing

Suzy

martine

goedemorgen
kaartjes vandaag
wolken,tuin,huis
gr tinneken

Lief

Hoihoi,

Een uitnodiging waar je in eerste instantie niet zoveel zin in hebt, maar het wordt toch wel gezellig.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...