Liefde...?

Gestart door Suraly, juni 22, 2012, 20:22:48 PM

Suraly

Hi CW members,

Zou er iemand een legging voor me willen doen en kijken of er een ware liefde op me pad komt?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Liefs,

Suraly

dameblanche

#1
goede morgen suraly,
ik heb eens gekeken voor je...
een 13 legging;
1 de lelie
2 de vos
3 de kist
4 de wolken
5 de ruiter
6 de vogels,
7 de ooievaar
8 de advieskaart; de brief
9 de kaart die op je pk ligt; de zon
10 het kindje
11 de heer
12 het schip
13 het huis

je ent optimtisch ingestelt, je hebt behoorlijk wat achter de rug, maar zelf heb je je weer tot de orde geroepen en er de schoudertjes onder gezet, want suraly, krijgen zij niet klein...
steeds op zoek naar de ware liefde, maar wat is ware liefde?
in verleden heb je wel steun gekregen, ven verniewde inzichten hebben je weer eens het pad op gejaagd, op zoek naar.......
maar toch blijf je voorzichtig je mannetje staan...
wat ligt er boven je hoofd, wel een heer, maar je bent argwanend...
je zult je daarom iets flexibeler moeten gaan opstellen om weer stroming te gaan geven...
positiviteit trekt positiviteit dan ook aan...
we zijn meestal op zoek naar iemand waar we ons aan kunnen spiegelen, en als wij zelf niet goed in ons vel zitten, spiegelen we ons de verkeerde, dan draait het weer niet de goede kant uit...

Suraly

Goeiemorgen Marianne,

Bedankt voor u legging.

Ik ben zeker optimistisch ingesteld...ik herpak me en ga weer door...en ja ben niet makkelijk klein te krijgen.. ;)

Wat ware liefde is...ben nog steeds opzoek naar het antwoord...en ja ben weer het pad opjaagd.. dat klopt. Ik ben zeker argwanend...maar ik zal me nu dan ook iets flexibeler opstellen...

Er ligt dus wel een heer...kunt u me misschien daar wat meer over vertellen...?

Alvast bedankt,

Liefs,

Suraly



dameblanche

om net die goede heer te kunnen aantrekken dien je iets beter in je vel te gaan zitten, er ligt nog een schijn op je mannetje staan, daar in zul je verandering in moeten aanbrengen, dan gaat ook de goede energie weer stromen.....

Suraly

Hoi Marianne,

Bedankt voor uw reactie...

Ik moet wel toegeven dat ik best wel goed in me vel zit....ben altijd positief & optimistisch ingesteld..altijd vrolijk & spontaan...ik weet niet of het zozeer te maken heeft met beter in me vel zitten...maar misschien meer dat ik me flexibeler moet opstellen...de mannen wat meer ruimte geven..meer kansen ;)

Maar u kunt me dus niet meer over de persoon in kwestie vertellen? ;)

Liefs,

Suraly

assie63



ze weet toch niet wie die heer is, ze heeft geen glazen bol  ;D

Suraly

Hi Assie63,

Dat is nou jammer... ;D

Jij wel toevallig? ;)

assie63



nee helaas, zou makkelijk zijn  ;D

dameblanche

ik heb wel een glazen bol, maar daar zwemmen goudvissen in ;D


dameblanche

ondertussen zijn het helaas wel doorgedraaide goudvissen ::)

assie63



ja als jij steeds je bril erin schoon maakt, gaan de vissen scheel kijken,  8) ;D

dameblanche


kreeft

 ;D ;D
whoehahah, waar blijven ze t uithalen  ;D

vissen in troebel water  ;D

assie63



je met wel goede ogen hebben om daar door te kunnen kijken  8) ;D :D ;)