Liefde...?

Gestart door Suraly, juni 22, 2012, 20:22:48 PM

rianna

hahahaha die man heeft de schrik van zijn leven hihihihihi

dameblanche

dubbel glas...beslaat ook niet zo snel is goed voor al je het zweet gaat uitbreken :P

rianna


kreeft

dit ging hier over liefde en nu over dubbelglas  :o
Ollanders  ::) ::)
vissenbokaaltjes  ;D
;D :-*

Suraly

 :o :o :o

We hebben dus wel een glazen bol...en een bril met dubbelglas...

Is toch helderziend genoeg... ;D

Wanneer & waar ontmoet ik me mannnetje...? ;D

:-*

dameblanche

ik denk dat het een hint is suraly...
nu moet er toch iemand zkomen die je brandende vraag wil beantwooden...

ik heb hier een hele legging opglefgt waabij je pk helemaal rechtsonderaan ligt en dat betekend dat je vooral toe bent aan verandering, omdat je op een zelfde manier ook niet meer verder wilt, je hebt weinig grip merr op je leven, maar je wil naar de toekomst kijken, waarbij je teveel naar het verleden kijkt....
dus in feite vooruit lopen maar achteraf het leven pas kunnen begrijpen...
op zijn hollands gezegt; het anders willen gaan aanpakken doch niet de denkpatronen kunnen vveranderen...

toch ligt er een ontmoeitng met een man in het verschiet....
je hebt wat nare ervaringen gehad op het gebied van de liefde, je bent geneigd om steeds voor een zelfde type te vallen, waarbij je achteraf toch weer bedrogen uitkomt....
de volgende man die je zult ontmoeten is helaas weer van dat soort kaliber...
de slang en het boek ligt erbij,dus het is een man die zich niet openlijk kan uitspreken, daar bij nog thuis heeft zitten....
lfs marianne

Suraly

Hoi Marianne,

Weer eentje van hetzelfde kaliber...die zich niet openlijk kan uitspreken...daar zit ik dus echt niet meer op te wachten... :o

Maar dat is juist wel wat ik wil horen...zolang ik nog steeds voor zulke types val of aantrek...zit er dus geen vooruitgang in me leventje...

Ik zal de bril maar opzetten en goed naar mezelf kijken... 8)

Bedankt voor je legging!

Liefs,

Suraly


dameblanche

ja suraly fijn dat je het begrijpt, mannen die zich niet uitspreken kunnen of durven, daar val je op daar wordt je ergens toe aangetrokken pas daar gewoon voor op,let op signalen let op je eigen buikgevoel...
daar kun je op vertrouwen, daar moet je ook meer op vertrouwen allemaal mooie praatjee en op eengegeven moment hebben zij nog een onverwerkte relatie, of toch een vriendin waar zij zoenaamd mee in scheiding liggen...
en jij mag dan een luistered oor bieden en over hun kopje aaien...
hup de boom in ermee, nietwaar suraly...

Suraly

Hoi Marianne...

OK, ik zal voortaan beter op me buikgevoel vertrouwen...en ja..ze kunnen allemaal de boom in...groot gelijk!! ;D

Bedankt! ;)

Liefs,

Suraly

Suraly

Hoi hoi...

We zijn inmiddels al meer dan een half jaar verder... :D

Heb mezelf goed onder de loep genomen...en ben nu wel benieuwd wat 2013 me zal brengen?

Marianne heb je misschien tijd om een legging te doen?

Liefs,

Suraly


Suraly

Ik heb begrepen dat Marianne het momenteel te druk heeft... ;)


Mocht er iemand anders een kijkje willen nemen...feel free... :D

Alvast bedankt,

Liefs,

Suraly