algemene kaartlegging

Gestart door Devi, juni 22, 2012, 13:57:43 PM

Devi

hallo,

wil er iemand een algemene kaartlegging voor me doen.
wat ik graag wil weten of er een verhuizing op korte termijn gaat plaatsvinden.

bedankt.

sweetmami

Hi Devi,

welkom!

druk in conclaaf, er is ook strijd gaande, je ondervind ook tegenwerking en je geduld word op de proef gesteld... je wilt eigenlijk gewoon gaan uitvliegen nu...op jezelf komen te staan...  tijdsbestek is moeilijk... je zet je in voor die verplaatsing, het is nu ook je grootste wens he. Je zal toch nog eventjes geduld moeten hebben. Ik denk dat de verplaatsing/verandering ook breder gezien kan worden. Om te beginnen het huisje zeg maar...en natuurlijk komen daar ook centjes bij kijken. En dat vertrouw je ook niet helemaal.

heb jij iets aan je keel? of is dat gevoel van benauwdheid wat ik voel, omdat je overheerst word of dat er veel op je afkomt??? schenk daar eens aandacht aan.

Zo van alles komt op je af... je bent wel heel wilskrachtig en gemotiveerd hiervoor...en ook toch wel een heel gevoel over jezelf van ja ik ga dit doen!

Nou meis, dat is het halve werk  ;)

ik zou zeggen, zet m op!!

tot zover.....

:-*

Devi

hallo sweetmami,

bedankt voor je reactie.

Er is idd een hoop gaande.
Echt alles komt op me af. Maar zoals je al zei ik ben gemotiveerd en sta open voor deze verandering.

wat bedoel je eigenlijk met verplaatsing/verandering kan breder gezien worden?
de verhuizing zal idd centjes kosten en op dit moment heb ik er niet veel van, hahahahaa

ik ben altijd al gevoelig aan mijn keel, niet benauwdheid maar hoesten.

groetjes
devi

sweetmami

Jeetje Devi, het sloeg echt op mn keel. Ik zeg het niet zomaar.
Schenk er wel aandacht aan.....

verplaatsing verandering kan breder gezien worden...
daar je al bezig bent gegaan met zelfstudie, je hebt ook centjes nodig, en je wil verhuizen, en er speelt meer omheen.... als je dat huisje hebt is er nog geen rust zullen we maar zeggen... maar je kan het aan.

Blijf wel bij jezelf Devi.

Zorg wel goed voor jezelf Devi.

Fijn weekend!

:-*

Devi

ok dan, dat is dan vrij serieus als het op je keel aansloeg.
een verhuizing brengt een hoop met zich mee, dat geloof direkt.
en toch maakt het me niet bang. Als ik geld heb voor de verhuizing is prima.
De rest komt wel. Daar heb ik vertrouwen in.

De reden dat ik wil verhuizen is ruzie met de buurman.
Mijn zoontje voelt zich niet veilig en ik voel me er ook onrustig bij.

Door de verhuizing hoop ik wel dat hij zich veillig gaat voelen.
Je wilt toch dat je kind zich veilig voelt.
alle andere stoorzenders maakt mij niet snel van streek.

Er is idd een hoop gaande en toch voel ik me vrij rustig onder.
ik besef dat ik hier doorheen moet maar van mij mag het wel snel achter de rug zijn, hahahahaa

Vanavond komt er iemand naar mijn woning kijken.
Ben benieuwd....

groetjes
devi

sweetmami

Hi Devi, ja dat begrijp ik direct..... !!! gggrr.... Met het huisje zal je nog even geduld moeten hebben, maak keuzes in alle rust, maar laat je daarin niet teveel overheersen oke... nogmaals blijf bij jezelf. Jij en je zoon. Succes en ik hoor het van je. :-*

Devi

hallo Sweetmami,

ze zijn langgeweest en ze waren verliefd op mijn huisje.
afgelopen zondag ben ik gaan kijken en ik vond het niets aan.
er moest teveel aan ht huis gebeuren.

op dezelfde dag is er ook iemand uit almere stad langgeweest om mijn huisje bekijken.
hij was alleen gekomen en was erg enthousiast. Als het goed is komt hij volgende week met zijn vriendin weer langs en ik ga dan bij hun langs.

ik wil idd geen overhaaste beslissing nemen.

dank je wel

groejtes
devi