Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

engel

Gestart door mieke, juni 17, 2012, 12:37:29 PM

mieke

ik zit buiten ,de lucht is bewolkt plots ga er een donkere wolk uiteen ,en daar zit een grote  witte engel met iets van een handwerkje in haar handen ,ik zie haar vanop de zijkant ,haar vleugel is mooi gevormd en ze kijk niet op van haar werk maar glimlacht  en lijkt tevreden !!die droom heb ik al tweemaal ervaren weet niet wat het wil zeggen misschiens heeft iemand ook zoiets al meegemaakt grt mieke ;)
MIEKE

Ricca

Wat mooi, Mieke, dat je die glimlachende engel zag. :) Ik ben wel benieuwd met wat voor handwerkje ze bezig was. Engelen hoeven natuurlijk geen sokjes te breien of iets dergelijks, en als ze iets bij zich hebben is dat vooral als herkenningsteken bedoeld. Handwerken hoort bij het element aarde en daarom zou het een engel van het element aarde kunnen zijn (er zijn engelen van aarde, water, lucht en vuur). Misschien dat ze je een hand-je helpt met de lichamelijke gezondheid?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

mieke

hallo ricca!
ik was blij verrast met je reactie ,ja en die engel had een naaiwerkje of borduurwerkje waarmee ze bezig
was in het zelfde kleur als haarzelf (wit)het was mooi om te zien ;en nu hoor ik dat het element aarde is
en ik geloof echt dat ze me help met mijn gezondheid !bedankt om mij dat te helpen inzien ricca  :-* vele warme grt mieke  :-*
MIEKE