Wie wil mij helpen duiden

Gestart door premnoor, juni 16, 2012, 11:20:51 AM

premnoor

Goedemorgen,

Wie wil mij helpen deze kaarten te duiden?
Mijn vraag luidt: Wat kan ik (nog) doen om de relatie tussen mijn schoondochter en mij te herstellen?

1.  rad van fortuin
2.  schildknaap staven
3.  Koningin zwaarden
4.  pentagrammen 5
5.  Koning pentagrammen
6.  de ster
7.  bekers 10
8.  kracht
9.  de duivel
10 ridder staven.

Mijn interpretatie is: Het lijkt alsof ik het moeilijk vind om mijn eigen koers te bepalen. (rad van fortuin) Het spontane hartstochtelijke kind in mij is gedoofd.(staven schildknaap) Ik zoek naar waarheid, tracht mij los te maken van familiebanden, en ervaar eenzaamheid,Koningin zwaarden) waardoor het lijkt alsof het slechts alleen kommer en kwel is, terwijl er ook vreugde kan zijn. (pentagrammen vijf) Onze relatie was naar mijn  idee perfect (koning pentakels). kaart zes adviseert mij naar mijn waarheid te leven. Berker 10 geeft aan hoe ik mijzelf zie, in liefde en harmonie naar de familie. De omstandigheden maakt dat ik de emotie die ik voel, in liefde kan omarmen. De duivel zegt mij dat er angst is om te zien wat er echt aan de hand is en dat ook kan accepteren. De staven ridder zegt mij de dingen niet uit de weg te gaan maar wel op te passen dat ik niet te heftig moet reageren.

Zo zie ik het ongeveer. Heeft iemand voor mij nog een aanvulling of een verbetering?

Alvast hartelijk dank. Ik ben hier al in verzeild geraakt vanaf het moment (november 2011) toe mijn zoon besloot bij vrouw en kinderen weg te gaan.

Liefs Gedicht


dameblanche

hallo gedicht....
een gedicht zonder gezicht....

hoogstens een aanvulling gedicht daar je het al zelf voortreffelijk hebt geduidt, want ieder inzicht is een inzichtm alleen je je staat te kort bij het geheel...
en dat maakt het voor jou nu net twijfelachtig...

het gaat hier ook om een stukje acceptatie, een stuk waar je je maar moeilijk bij kunt neerleggen, een stuk ook waar je geen invloed op hebt, daar j ook even op schoondochtersverwerkingsstukje komt, en dat heeft nog tijd nodig zegt de page van staven....

vanuit de zwaarden koningin, je bent een dame die haar soelstellingen wel wil realiseren ben je nu even geisoleerd geraakt of wel je staat in feite machteloos en voelt je hierbij geisoleerd...en somber...
kijk ook even naar de duivel, het zijn duidelelijk je angsten..dat is heel belangrijk dat je dit samen ook ziet...
denk je dat je je zelf misleidt, loop je liever ergens voor weg....

er is verbetering op komst dat zie je zelf ook, en dat ligt aan de koning van pentakels...
je moet accepteren kunnen dat je in een overgangsperiode zit.....
geduld...geduld....
je straalt uit waarvor je ook wilt gaan en anderen zien ook je ondersteuning en voortvarendheid...

liefs marianne

premnoor


Hallo Marianne

Dank je wel voor deze aanvulling. Wat ik zo moeilijk vind in het geheel is dat zij uit contact is gegaan.
Het enige wat ik kan doen is afwachten. Enerzijds wil ik dat wel doen, anderzijds voel ik ook veel boosheid omdat ze niet reageert op mijn berichten. Vandaag viert mijn kleindochter haar verjaardag en ik mag daar niet bij zijn. Dat doet zeer. Hoewel ik kan voelen dat het haar proces is waar ze door heen moet, vraag ik me wel af wat mijn leerproces hierin is. Ik hoop daar nog achter te komen.
Nogmaals hartelijk dank. Door dit te delen voel ik me minder alleen.

Liefs gedicht

dameblanche

er komt verandering in gedicht je hebt het zelf ook wel kunnen zien in de kaarten
de pentakels koning en de ster, nu was je natuurlijk geschrokken van de duivel..
maar hierin gaat het om je eigen misleiding, je bedoelt het goed, je voelt je ook buiten het veld gezet, en eigenlijk door je eigen zoon notabene, maar het is het stukje van je zoon, en je schoondochter.
je schoondochter heeft het er nog moeilijk mee, en kan dat nog niet loskoppelen..
dat duurt een tijdje....
er heeft zich ook wel vanalles afgespeelt waar je zelf natuurlijk ook het naadje van de kous niet weet, en dat hoeft ook niet...
geduld en begrip, en acceptatie spelen heir echter een grote rol...
maar ik begrijp je gevoelens......
maar je hebt ook een kleine reden tot feestvieren...er komt verbetering...liefs marianne

de duivel geeft ook aan dat je door het stof moet, en hier kom je ook in aanraking met je eigen [onderdrukte ] angsten....
maar weet dat je aan de kant ook een ondersteunende functie - rol mag vervullen