legging op mijn nieuwe vriend :-) kijkt iemand mee?

Gestart door shana, juni 15, 2012, 19:45:32 PM

shana

tja, dan toch heel onverwacht, iemand die ik al een tijd ken, en al een een hele tijd iets mee wou, maar er kwam nooit iets van, maar 2 weken geleden dan toch.
Blijkbaar was er een jaloerse vriend die hem met intriges en leugens telkens weer uit mijn buurt hield. Uiteindelijk hebben we toch weer met elkaar gepraat en is de waarheid aan het licht gekomen. Dus eindelijk na 3 jaar, toch samen. Tja als twee mensen echt willen samen zijn...
Ik hoop dat dit de goeie keer is, hij zegt dat hij wat bang is voor relaties maar dat hij deze keer er toch echt wil voor gaan. Het probleem is dat ik ook een beetje bang ben en misschien verprutsen we het zo wel.
ik heb kaartjes op zijn foto gelegd en ik zie natuurlijk weer alleen de slechte kant...brrrr.
Dit is ze:
                    hond
        lelie      brief    klaverbladen
vos  berg  pk+ring  maan         paard
        ster    slang    anker
                  ruiker

hij staat open voor een relatie, zoekt stabiliteit, maar tegelijkertijd is hij nog wantrouwig door dingen uit het verleden. Vaderfiguur (heeft een kind)
Iemand iets anders? of goeie raad?

liefs
Shana

dameblanche

shana,
weet hij ervan dat je zijn foto gebruikt en hier een legging op legt??
dat mag je zonder zijn medeweten niet gebruiken...

dus we gaan hier uit van jouw situatie, jou onzekerheden en jou angsten....
de ring op de pk vertelt iets over je vraagstelling...
en dat is in overeen stemming komen met het geen hij zal willen en ook wat jou zou willlen bereiken...
uitgaande om weer vooruit te komen en ook om er een succes van te willen maken, die maar ook om weer eigen vertrouwen en houvast te krijgen..
deze ontmoeiting heeft ook een beetje een kat ui de boomkijkend effect gehad...
is een relatie heeben met deze heer nu een probleem, of is een relatie hebben met jou voor hem dan weer een probleem..
je houdt te veel rekening met....
hou je rekening met de leugens van die vriend, of spreekt hij nu wel of niet de waarheid?
dat blijft altijd tussen jullie inhangen..
jullie zullen echt open en eerlijk naar elkaar toe moeten zijn en dan een streep, een dikke streep door dat verleden heen trekken gaan....
en er beide voor gaan...dus vanaf een schone lei....

shana

Er was  in een vorige legging zoiets uitgekomen, iemand die steeds uit jaloezie iedere relatie die ik heb zou komen verstoren, zo van als ik haar niet krijg, dan krijgt niemand haar. en volgens die legging zal hij dit nog proberen.  Maar ik had toen eigenlijk een andere man in gedachten. Er zit een deel waarheid in, in hetgeen hij vertelt, ik ging met hem om maar alleen als vrienden, hij bleef steeds op meer hopen en vertelde blijkbaar aan ieder dat ik zijn vriendin was.
ja hij weet dat ik zijn foto gebruik,  ik heb gezegd dat ik eens zou kijken, maar ik haal natuurlijk hetgeen ik al weet eruit.
Hij is ook wel nieuwsgierig, en wil graag ergens bevestiging denk ik. Het is voor hem ook heel lang geleden dat hij nog een vaste relatie had; en ik wou zekerheid omdat er altijd heel veel vrouwen rond hem zwermen :-).
Hij is een hele lieve heel sociale man en hij is ook ouder dan mij.
Ik hoop veel van hem te leren en ik heb het gevoel dat ik bij hem eindelijk wel es rust zou kunnen vinden.
Dag per dag, we zien wel.

bedankt