Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Haar op gezicht

Gestart door nunu, juni 14, 2012, 13:03:20 PM

nunu

Hallo lieve mensen,

Mijn zoon droomde dat ie overal haar had op zijn wangen en hij is er behoorlijk van geschrokken in zijn droom ook nadat ie wakker is achter volgde hem dat gevoel en zij "mama het leek net echt is zo eng". Hij zit  in een tentamen week zou dat er misschien iets mee te maken hebben?

Groet Nunu

Carla

Hallo Nunu,

Mijn associatie is dat haar(baard)groei bij mannen een teken van volwassenheid is. Het feit dat jouw zoon er blijkbaar van geschrokken is kan mogelijk aangeven dat hij een druk voelt om iets te moeten presteren, om verantwoordelijkheid te dragen. Dus naar mijn idee, ja, de stress van de tentamens zou van invloed kunnen zijn.

Maar dit is een alledaagse benadering, en een droom kan vele lagen hebben. Wie weet zetten anderen je nog op een wat 'dieper' spoor.

Liefs,
Carla

nunu

Hallo Carla,

Bedankt voor je reaktie, ik wacht af of anderen er ervaring mee hebben en natuurlijk alle informatie is welkom en belangrijk. Eventueel kom ik erachter op deze manier waar hij tegen aan loopt dagelijks en kan ik hem hiermee begeleiden.
Hij heeft wel ergens moeite mee maar waarin ben ik nog niet helemaal uit.

Liefs Nunu

Bianca

Ik sluit me aan bij Carla, ik denk ook dat hij op weg is naar volwassenheid. Dat brengt weer vele nieuwe ontwikkelingen met zich mee, lichamelijk en fysiek.

Hoop dat de tentamens goed gegaan zijn.

Groetjes Bianca