kijken jullie even mee?

Gestart door yuklom, juni 12, 2012, 18:39:41 PM

yuklom

Ik heb ruzie gekregen met mijn partner door ongegronde jalouzie van zijn kant.
Ik heb 2 leggingen gedaan hierop met de vraag of het nog goed komt
de eerste legging heb ik onze beide PK samen gelegd , dit kwam er tevoorschijn:

kruis
                  lelie, hond, vosje
zon, ooievaar, sleutel(PK) vogels, beer
                  ruiker, kind, huis
                            anker

de tweede legging met dezelfde vraag gebruikte ik alleen de dame als PK

beer
        boom, hart, ster
kruis, zon, anker, kind, ruiter
      wolken, sleutel,roede
                 maantje

Kunnen jullie me helpen met de betekenis

yuklom

heeft er iemand een idee van de betekinis, ik ben een beginner en kom er zelf niet uit.

Vlinder

Ohhh, ben zelf helmaal nog groen,
Ben zelf begonnen met 3 kaartjes, dat is voor mij makkelijker

ikke wil wel maar kan nie

Sorrie :) vlinder

Chris

Hoi hoi,

ik lees ze dwars door elkaar heen ,maar wat me opvalt het zonnetje wankelt....het leek allemaal goed te gaan in het verleden en nu hangt het kruis erboven....Er zal hulp aan te pas moeten komen of zelf gesprekken voeren..de hond en de vos hebben hier een scheidsrechter nodig ..zo lijkt het

Maar hoe dan ook ...de kaarten beslissen niet ...dit is wat jullie zelf moeten oplossen

Succes !!

Gr Chris

yuklom

bedankt vlinder en chris
chris praten zal moeilijk worden, hij is echt boos zonder reden trouwens maar wil niet met me praten;
kheb al verschillende berichten gestuurd maar hij wil dat ik hem met rust laat dus doe ik dat dan maar.
tis een koppig karakter
Het berust allemaal op een misverstand,iemand die mijn telefoonnummer vroeg, een vriend en hij die jaloers reageerde en opstapte zonder mij iets te laten uitleggen.
Denk je dat er nog een kans tot praten komt?

dameblanche

hallo yuclom..

kijken we naar je eerste legging
we zien de sleutel op jullie pk liggen dus jullie zullen zelf tot een oplossing moeten komen,