Wil iemand een liefdes legging doen?

Gestart door nunu, juni 12, 2012, 13:50:59 PM

nunu

Hallo Allen,
IK heb een moeizame relatie achter de rug met leugens bedrog manipulatie etc etc.
Ik heb hierdoor geen inzicht meer in het verleden of het heden of toekomst. Hij houdt maar niet op hiermee nog steeds!! K ben erg moe van geworden en veel verdriet geleden. Ben erg benieuwd wat met hem mankeert of zijn het puur mijn slechte gedachten over hem zoals deze persoon beweert? Ik hoop inzicht te kunnen verkrijgen in mijn eigen situatie en leven, zodat ik weer kracht en vertrouwen heb om verder te gaan als ik dat ooit nog durf!

Alvast bedankt,

Groet nunu

sweetmami

Hi Nunu, verbreek het contact met deze man, helemaal, hoe moeilijk ook. Niet meer aan jezelf twijfelen of je uit balans laten brengen. Als je deze stap zet zal t je veel verwerking kosten ook mbt andere relaties maar als je die tijd neemt voor jezelf dan ligt er nog zeker een hele mooie toekomst voor je. Nu zit je gewoon vast eigenlijk.......  :-*

nunu

Lieve Sweety,

Bedankt voor je reactie! Ja het is ook erg moeilijk! diep in mij blijf ik of hoop ik steeds dat ie de waarheid spreekt en ik geloof steeds weer in hem ook al zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt heel vaak.Het is zo moeilijk iemand niet te geloven als je zelf iemand bent die de waarheid spreekt.
Hij blijft contact zoeken ondanks dat ik niet meer reageer ik hoop dat ie ophoud en begrijpt hoe veel pijn hij mij hiermee doet!
Ben blij dat ik contact heb durven nemen met jullie en dat ik mij hier aangemeld heb... :-*

Veel liefs Nunu