Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

modder

Gestart door mieke, juni 12, 2012, 10:08:35 AM

mieke

ik zit in een grot en er lig overal modder op mij ,er kom een mooie man aan  begiet met met heel helder water tot alle modder wegspoeld is,dan sta ik met een kruisbeeld in mijn handen en wacht achter bus nummer acht omdat nummer zeven al voorbij gereden was en ik te laat was  !
MIEKE

Vlinder

Ik wil wel een poging wagen;

Begraven onder een laagje modder, en daar komt iemand je schoon spoelen, met helder water.
Ik zou het zien als een nieuw begin, je staat te wachten tot de volgende bus, dus zal je geduldig moeten zijn.
Bus 8; de bestemming is nog onzeker

Vroeg me af of je bus 7 hebt zien voorbij rijden.,

groet Vlinder

heleen

En de Joodse Kabbala noemt de zeven het getal der voltooiing (er is dus iets afgerond)
nummer 7 heb je gemist,
Dus wachten op bus 8.
Het Edele achtvoudige pad is het Boeddhistische pad naar verlichting. Het zet in acht onderdelen uit hoe de mens de onrust van geest en het lijden kan overwinnen. (de volgende weg kan beginnen).

Heleen

mieke

hallo vlinder !
bedankt voor je reactie ,en ik heb bus zeven net de hoek om  zien rijden grt mieke  :o
MIEKE

mieke

hallo heleen !
ja ben benieuwd wat de volgende fase zal zijn !alvast bedankt hoor grt mieke ik ben er alvast de hele dag zoet mee  ;)
MIEKE