legging over de liefde.

Gestart door Me-meis, juni 11, 2012, 19:56:30 PM

Me-meis

Hallo,

Ik ben hier al eerder geweest en heb toen ook inzicht gevraagd via de tarotkaarten. Ik wilde vragen of iemand dit nog eens voor mij wilde doen. Ik heb nog geen relatie maar wel iemand ontmoet die ik erg leuk vind. Ik wil hier meer inzicht over, ik snap dat mensen denken gewoon kijken hoe het gaat lopen  ;) maar ik merk dat ik gewoon behoefte heb aan een legging en wat inzicht. Ik deo het soms ook via internet, maar merk dat ik het soms niet zo snap en is het voor mij makkelijker te begrijpen als ik het gewoon in duidelijke taal krijgt te horen/lezen.

Alvast bedankt!

dameblanche

hallo me meis

ik heb hier voor jou eens verder gekeken;
het kk;
1 doel/situatie;staven 10
2kruiskaart; koning van pentakels
3verl.;koninging van kelken ob
4heden; koningin van staven
5nabije toekomst; kelken 2 op dek op
6verre toekomst;kelken 7 ob
7jij;pentakels 6 ob
8hoe anderen je zien; kelken page op de kop
9je angsten;kelken 6 op de kop
10uitkomst; page vanzwaarden

het valt me op dat er veel hofkaarten liggen, hier worden persoonlijke aspecten vooral benadrukt, verder liggen er kelken dus het gaat veral om emoties en gevoelens die persoonlijk nog ontwikkelt, dan gestuurd ook zullen moeten worden....

je hebt eigenlijk de neiging te veel op je schouders te nemen, waarbij je geblokkeerd wordt door eigenlijk noem het maar luiheid....
maar dan gebruik ik een heftige therm, maar je vind het al gauw goed zo zoals het loopt...
vanuit een labiele situatie ben je gekomen en heb je je toch weten op te werken tot een vrouw die je nu bent en die weet waar zij staat, dat heeft je veel moeite gekost me meis...
en dan moet een relaite dat natuurlijk niet weer op de kop gaan zetten...
want je wilt niet meer in dromen en illussies blijven hangen, nee je wilt je eigen verwoven status als staven koningin, iemand met daadkracht wel behouden...
het geven gaat je makkelijker af als het nemen, doc dit is ook iemand een gunst kunnen verleden..
hoe je op anderen overkomt; de kelken page onderste boven...je neigt je directe verlangen ook te volgen...
je angsten; de kelken 6 op de kop; je bent bang weer in een ongelijkwaardige relatie terecht te komen...
er is iets in werking gezet bij je, maar je weet niet waar dat op zal kunnen uitlopen,
door schade en schande ben je wijs geworden dat is zeker een punt wat we hier hebben,  maar het houdt je daarom ook tegen, je wilt niet mee vallen maar vooral leer je niet....
dus volg je hart, maar blijf dicht bij jezelf, ga niet te veel mee in de wensen van die ander, maar probeer dicht bij je eigen wensen te blijven.....

Me-meis

Ik vind het een mooie legging, ik herken er heel veel in. Ik zie ook dat het heel erg over mijzelf gaat en niet zozeer over hoe het gaat lopen. Maar meer persoonlijk naar mij gericht. Betekent dit dat ik eerst aan mijzelf moet werken of heeft de relatie wel een positieve invloed op mij of heb je dit niet kunnen aflezen?
Dat was nog wat ik mij afvroeg
Bedankt dat je deze legging voor mij wilde doen Marianne

Liefs meis

dameblanche

klopt me-meis, dit is wat er ook naar voren komt en gezien de kaart 5 en kaart 6, dat is hoe het gaat lopen, tevens de kaart 9 je angsten dan zie je al hoe het gaat verlopen eigenlijk...
kijk nog eens even terug, de nabije toekomst laat de kelken 2 zien, dus je angst om weer in een zelfde patroon te gaan vervallen, laten een te afwachtende houding van je zien....daardoor kun je je eigen wensen en dromen ook niet vervullen
kaart 10 is de strekking, je hebt wel iets in gang gezet, maar je bent bang....

Me-meis

Het bevestigd wel mijn gevoel, bang zijn voor iets terwijl ik niet weet hoe het gaat lopen. Dus ik zie veel herkenning en probeer ook handsvaten te vinden om deze angsten los te laten. Erg bedankt marianne