Orakelkaarten Boodschappen van de engelen

Gestart door sweetmami, juni 11, 2012, 10:37:40 AM

rianna

heijdenv

Hoi Kreeft,

Zou je voor mij ook eens een engelenkaart willen trekken? Ik ben heel benieuwd wat de engelen mij voor een boodschap zullen geven.

Dank je wel!

Liefs Vicky

Bianca

Ben nu wel heel nieuwsgierig.

Als je wilt mag je voor mij ook wel een engelkaartje trekken.

Groetjes Bianca

assie63

arend

@Vicky, Bianca en Assie: Kreeftje is niet thuis denk ik  :). Voor de ongeduldigen onder jullie  ;), kan je altijd ONLINE zelf eentje trekken bij symbolic, orakelkaarten >doreen virtue (zijn de deze die Kreeftje gebruikt) > engelenorakel (als ik hier naar mag verwijzen tenminste, anders verwijderen maar). Groetjes.

kreeft

@Vicky, voor jou trok ik
Caressa

je bent aan het einde van een bepaalde cyclus in je leven aangekomen
roep de engelen aan om je te helpen en begeleiden naar de volgende fase
het geluk lacht je toe

:-*

kreeft

@Bianca,
Daniël

de engel van het huwelijk, en op dit moment ben ik je behulpzaam

@assie
Oceana,

ga aan de slag, je staat in contact met je eigen waarheid in deze situatie en je moet vertrouwen hebben in je intuïtie en liefdevol voor je eigen opkomen

kreeft

voor Arend,

Zanna,

je wordt beschermd voor alle vormen van gevaar,
ontspan je en voel je veilig

voor mezelf,

Aartsengel michaël
ik ben blij om je de moed te geven om je leven zodanig in te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken

:D

voor allen,
slaapwel en morgen gezond weer op  :-* :D

arend

heijdenv

Hoi Arend,

dank je wel! Dan ga ik daar af en toe ook eens snuffelen.

Groetjes, Vicky

heijdenv

Hoi Kreeft,

Dank je wel voor de mooie kaart Caressa. Caressa is meer dan welkom, net als geluk.

Liefs,
Vicky

kreeft

Boodschappen van de Engelen -

Akasha 

Je bent een spirituele leermeester. Je hebt de mogelijkheid anderen bij te staan en te helpen en hen bewust te maken van hun spirituele geschenken en gaven en hun goddelijke levensmissie.

Help anderen op hun pad te komen, help ze hun missie te vinden en te volbrengen en je zult de hoogst mogelijke kracht en zegeningen ervoor terug krijgen.

Bianca

Goedemorgen Kreeft,

Dat is een mooie kaart, dank je wel.

Fijne dag.

Groetjes Bianca

kreeft

Boodschappen van de Engelen - Caressa 

Je bent aan het einde van een bepaalde cyclus in je leven. Roep de hulp in van de engelen om je te helpen en te leiden naar je volgende stap. Geluk staat je dan te wachten.
Het heeft lang geduurd, maar aan die vervelende cyclus lijkt nu eindelijk een einde te gaan komen. Maar hoe nu verder? Roep de hulp in van de engelen en ze zullen je helpen en leiden naar de volgende stap.

Luister naar je innerlijke stem en let goed op de signalen om je heen, ze kunnen je helpen de juiste weg te vinden. Als je goed luistert en vertrouwt op de engelen, dan zal jou groot geluk te wachten staan.

:)