Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

poep

Gestart door mieke, juni 10, 2012, 09:50:44 AM

mieke

ben op wandel met twee onbekende vriendinnen,de nacht overvalt ons ik zie geen steek meer voor mijn ogen ,alleen een grote volle maan maar die geef geen licht ,we zijn heel moe en komen aan bij een herberg waar we een hele kleine kamer krijgen voor ons drie ,maar overal lig poep uitgesmeerd en ook het toilet is heel vies ???
MIEKE

Carla

Mijn associatie is dat er in je omgeving iemand ergens problemen mee heeft, en dat jij niet goed weet wat je daarmee aan moet.

Je loopt met 'onbekende vriendinnen', ik denk dan aan een vriendin die je niet (meer) terugkent. De nacht overvalt je = de situatie overvalt je, en in het donker kun je de dingen niet goed zien. En in een droom staat lichamelijke ontlasting meestal voor een emotionele, psychische ontlasting. Die poep is niet van jou, maar het ligt wel overal in jouw omgeving...

Herken je hier iets in?

mieke

hallo carla!
ik heb inderdaad met iemand problemen die ik immers niet kan vertellen en ik vind het heel genant ,en ik dacht dat die persoon dicht bij mij stond ,maar ik heb het aan het aan de verkeerde eind .alvast bedankt
MIEKE