algemene legging aub

Gestart door roosje37, juni 08, 2012, 15:22:12 PM

roosje37

hallo,

zou er iemand een algemene legging doen voor mij? dinsdag onderga ik een operatie waarvan ik heel bang voor ben, gaat die goed verlopen?
lieve groetjes en bedankt

dameblanche

hallo roos,
een 13 legging heb ik voor je gedaan;

de beer ligt op je pk, je maakt je ernstige zorgen.
toch heb ben je min of meer wat in balans proberen te komen door rust, maar je onrust blijft maar doorgaan....
weer stabiliteit proberen te krijgen door toch dingen aan de weet proberen te komen dan kan varieren van de medische encyclopedie uit te pluizen tot navraag doen bij anderen, het heeft je echter nog nerveuzer gekaamt, men gaat nu definitief onder het mes, en er hangt een veelvoud van hindernissen boven je hoofd, je bent op allerhande manieren een en ander onder controlle te krijgen.
geduld zal dus een redmiddel voor je gaan zijn, door ge***d dadelijk ook tijdens het genezingsproces ga je weer vooruit...al is dat voor jou erg moeilijk...

succes roosje, we zullen dindsdag veel positieve energie naar je toesturen

roosje37

bedankt marianne,

idd het heeft me nerveuzer gemaakt maar ondanks alles probeer ik rustig te blijven en alles te regelen voor mijn dochtertje dat ze opgevangen wordt want als alleenstaande mama niet altijd gemakkelijk maar ik probeer het positief te bekijken
vele groetjes

roosje37

#3
Goedenavond
Wil jullie meedelen dat alles goed verlopen was. Heb de positieve energie goed ontvangen waarvoor dank. Nu moet enkel veel rusten en geduld oefenen
Gr.

kreeft

Roosje,
blij voor jou dat alles goed is verlopen,  :)
rust maar goed uit  :-*

sweetmami

Fijn dat alles goed is gegaan... Beterschap! X