Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

raar afscheid?

Gestart door Vlinder, juni 07, 2012, 14:42:03 PM

Vlinder

ik droomde over een afscheid van iemand op het werk.
In werkelijkheid is dit ook zo, (dat afscheid) dus klopt dit heel aardig.

In de droom moesten wij  op een rijtje zitten aan de kant van de muur, een  klein groepje collega,s waren erbij.
De ruimte leek op een kale zaal, maar ik kon wel duidelijk kleuren onderscheiden.
degene die afscheid nam, gaf ons een voor een iets,
ze zette een diadeem op mijn hoofd met zilveren versiering die voor mijn ogen hing.
ik schoof  het zilveren( nep)  draad naar achteren.
Ik keek hoe ze bezig was, en zag een vrouw( zij) staan die ik er slecht gekleed uit vond zien, een zwarte jurk met daaroverheen een grijze lang vest.
Ik dacht nog, nee dit is niet mooi en verre van feestelijk.

De vrouw in kwestie, heeft echt een andere baan, is altijd mooi gekleed, ik vind haar aardig en zakelijk.
Ik had nou echt niet verwacht dat ik hier over zou dromen, en kan ik dit afdoen als onzin?

Groet Vlinder

klaproos1945

ze zette een diadeem op mijn hoofd met zilveren versiering die voor mijn ogen hing.
ik schoof  het zilveren( nep)  draad naar achteren. :)

ken jij niet geloven dat ze het stokje wil overgeven aan jou
een zilveren draad is de levensdraad

@Ik dacht nog, nee dit is niet mooi en verre van feestelijk.
zij is in rouw want tot nog toe was dit haar levenswerk

@ De ruimte leek op een kale zaal, maar ik kon wel duidelijk kleuren onderscheiden.
degene die afscheid nam, gaf ons een voor een iets,

? weet je nog wat zij gaf aan iedereen of was dat niet van belang dat kan namelijk zo zijn dat zij duidelijk heeft gemaakt ...
hoe zij zelf het zou willen laten gaan nu zij weg is  8)

@De vrouw in kwestie, heeft echt een andere baan, is altijd mooi gekleed, ik vind haar aardig en zakelijk.
Ik had nou echt niet verwacht dat ik hier over zou dromen, en kan ik dit afdoen als onzin?

het zal mij benieuwen hoe personeels zaken hier over denkt
en of er in de toekomst nog een promotie voor je inzit...
wat is jou gedachten hier over ;D

klaproosje :D

Vlinder

Hoi Klaproosje, nee ik weet niet meer wat de anderen kregen, dus misschien niet zo belangrijk.
Interessante uitleg geef jij hier aan, moet er wel over na denken..

Gr Vlinder

heleen

zwarte jurk van rouw je vindt het jammer dat ze weg gaat.
lang grijs vest, de ervaring die zij gaat meenemen, die het bedrijf kwijt is.
het is dus niet prettig dat ze weg gaat, daarom niet feestelijk.

Heleen

Varen

Onzin zijn dromen nooit...

Maar wat ik beproef is dat jij je ergens of aan iemand ondergeschikt of minderwaardig acht.

Vlinder

dag kraai,
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar je dat uit op zou kunnen maken?

Vlinder

Varen

Moeilijk uit te leggen... Als ik een droom lees dan bevind ik mij ahw ook in de droom. Soms krijg ik gevoelens of steek woorden door.

In dit geval onderdanigheid c.q. minderwaardigheid.

Vlinder

Oke, snap het,
heb er natuurlijk over nagedacht, en is wel eens voorgekomen dat ze me tamelijk neerbuigend toe heeft gesproken, en ik denk dat ik daardoor zelf een beetje minachtend op haar neer keek, als gevolgtrekking.
Moet er wel een beetje om grinniken, maar het zei zoveel over haar en daar heb ik het proberen te laten ook.

groet