Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

libelle als helicopter

Gestart door arend, juni 07, 2012, 14:39:18 PM

arend

hallo, ik heb vannacht enkel mijn laatste droom onthouden
ik wandel of zo in een bos op een pad met bomen rondom mij denk ik, ik zie opeens op middenhoogte iets voorbijvliegen als een libelle maar dan eentje die heel snel voorbij zoeft, ik knijp mijn ogen alsof ik tot in het kleinste detail wil zien wat er voorbijsnelt er ligt iets of zit iets op haar rug zoals een cocon of rups of klodder mayonaise iets witgeligs en ik weet dat het wel misschien zoeft als een straaljager maar het doet me denken aan een helicopter zo die libelle met iets daarop alsof ze rondwiekend snelheid maakt; ik dacht da's weer een idee voor in een manuscript ooit ;D 
voilà ik vergat even de TT geüpdated bij deze

Vlinder

Haha Arend, Ik weet niet zoveel van dromen maar ga altijd op m,n gevoel af;
ga lekker even het bos of park in, daar krijg jij een mooie inval voor een manuscript,

je moet in t groen inspiratie opdoen...

groet Vlinder

arend

Thx Vlinder, de natuur (en het avontuur) is wel mijn inspiratiebron  :-*

Varen

Het leven is zoals je het gebeurt en je hebt het gevoel dat je hier weinig invloed op kan uitoefenen.

De tijd glijdt voorbij zonder er grip op te hebben. Het moet nu gebeuren want anders.....

Nu is het moment voor een pas op de pas en eens te kijken waar je staat, wat je wilt bereiken en wat je al hebt bereikt.

arend

Da's mooi verwoord Kraai, bedankt  :-*.