dagkaarten

Gestart door Vlinder, juni 05, 2012, 13:59:15 PM

Vlinder

Hoi Allemaal,
ik zou eigenlijk de Lenormandkaarten proberen te leren duiden toen ik op deze site terecht kwam.
werd meteen opgeslokt door mijn grote liefde voor de klassieke  tarot kaarten.
Wil toch af en toe een poging wagen en eens zien of het wat voor mij is.
ik krijg vast hulp.....

Ik trok De toren, ga af op wat ik zie en vind hem solide en sterk, maar ook wel een beetje eenzaam als jezo alleen in die toren zit.
dus denk ik, alleen op eigen kracht verder komen..

assie63



ja het kan ook voor een instantie staan, je eigen afsluiten, je bovenkamerjte, trek er anders nog even twee kaarten bij, assie xx

rianna

de toren staat ook voor je levensloop   maar ook voor de muur die je om je zelf heen heb opgetrokken  het feit dat je je te veel terug trek en in je koppie dingen uitdenk
1 kaart is wat moeilijk om er iets zinnigs uit te krijgen
liefs Rianna

Vlinder

#3
Heb er twee bij gepakt,

De toren (19)
de beer( 15)
en de klaveren (2)
de myuur om me heen, maakt het niet gemakkelijk, de opstakels zitten het geluk in de weg!

assie63



lijkt mij dat iemand jou gaat helpen met een fin kwestie, moet jij bankzaken regelen of moet er iets opgelost worden op fin gebied, assie xx

assie63

Citaat van: Vlinder op juni 05, 2012, 14:18:11 PM
Heb er twee bij gepakt,

De toren (19)
de beer( 15)
en de klaveren (20)
de myuur om me heen, maakt het niet gemakkelijk, de opstakels zitten het geluk in de weg!


is het klaveren of 20 de tuin de derde kaart

rianna

hoi vlinder
nou zo te zien doe je wat meer kracht op  door dat er een financiĆ«le verandering kom
je ervaart meer geluk
he tkan zijn dat je blij ben als moeder zijnde voor je kind dat er nu vooruitgang kom fin. gezien

liefs Rianna

Vlinder

Nee het was de 2 ipv de 20...

lekker bezig... hahaha

Sweetie

Hallo Vlinder

kracht vinden om uit je eigen torentje te komen dat geeft meer vertrouwen en je voelt je happy

Suzy

Eveningstar

Hoi Vlinder,

de toren kan eveneens staan voor een hoog gebouw of een instantie. Ik denk dan aan... een ziekenhuis, het gerechtsgebouw, gevangenis, ... .

Lenormandkaarten lezen, is net zoals het lezen van een prentenboek. Leg de kaarten naast elkaar en vertel over ze alsof ze in een verhaal voorkomen.

Het lukt je vast en zeker. Of zeggen jullie zeker en vast?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

7 juni,
Vos, roede en hart.
Iemand die zich aardiger voor doet dan hij/zij is, lokt een woorden wisseling uit.
Beetje kinderachtig, maar later alles weer in harmonie
Hoewel?

rianna


hoi vlinder
twijfels in de familie maar het toedekken met de mantel der liefde
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Vlinder

ben je wat wantrouwig en heb je ruzie met een lieveling ( kind ) ?

arend

@Vlinder, je vertrouwt het zaakje niet, je hebt een meningsverschil met iemand die je liefhebt

Vlinder

Bedankt voor jullie meedenken, het klopte ook wel, gister waren het van die kleine woorden wisselingen die even wat ruis gaven.
heb het gevoel dat het wel oke is.

Vandaag Ruiter/zon/schip.

Goed nieuws en veranderingen onderweg?