mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

Sweetie


mieke

hallo mijn kaarten voor vandaag ?????
9+18+30=21/30
27-12-33
3-9
12
wil iemand geduldig helpen????
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke muts

blomen - hond - lelie = berg  / lelie
brief - vogels - sleutel
schip - bloemen
vogels

een berichtje van een vrouw die jij vertrouwd en die steun bied ,het bericht brengt wat opwinding mee , kan ook zijn dat het een boodschap is , je loopt eerst wat op de toppen van je tenen maar je wordt door iemand geholpen , ga je een reisticket gaan bestellen ?


En is er iets van de vorige kaartjes uitgekomen ?

Suzy :-*

mieke

hallo suzy
van de vorige kaarten heb ik nog niets gewaar geweest, maar nu heb ik gisteren een reis geboekt zoals jij het uitleg ,we gaan in het voorjaar naar spanje hi hi moet lukken ,en anders wacht ik wel geduldig af voor die boodschap .vriendelijke grt en erg bedankt ,moest ik in de komende dagen een boodschap binnen krijgen dan laat ik jou zeker iets weten suzy  ;D
MIEKE

mieke

mijn dagkaarten voor vandaag
15+17+12=8/29
32_29_20
25_13
2 kan iemand wat wegwijs maken ?warme grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Ja Mieke .. dat is een heel mooi rekenstukje

Suzy  :D

Sweetie

Mieke muts
beer - ooievaar - vogels = kist / dame
maan - dame - tuin
ring - kind
klaver

er komt een verandering aan op vlak van moeder zijn of van je moeder , gesprekken met een dame uit de omgeving , er komt een nieuw begin aan voor de dame,
emotionele verbinding met een kind , loslaten ...

Suzy

mieke

ha die suzy! :P
ik verwonderd van ,maar mij naaste buurvrouw kwam ons daarstraks vertellen dat haar veel oudere man er slecht aan toe is ,we hebben gisteren avond de 100 zien komen en ze hebben hem weggevoerd maar de toestand is niet zo goed ,zij is nog maar 55jaar en misschiens veranderd haar leven nu opeens dus die zit !en anders wat mijn kinderen betreft weet ik nog geen nieuws maar dat kan nog komen he of van mijn moeder we zullen afwachten ,maar ja de helft van het verhaal is al aan het uikomen he gipsy met mijn buurvrouw!allee alvast hartelijk bedankt en moest ik verder iets vernemen dan laat ik het jou weten warme grt mieke  :-* ;D
MIEKE

Sweetie


mieke

hallo ,mijn dagkaarten
31+24+34=17/30
19_22_15
5_1
6 kan iemand mij wat helpen ??? grt mieke  :P
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke muts,
31+24+34=17/30
19_22_15
5_1

Zon - hart - vis = ooievaar  / lelie
toren - weg - beer
boom - ruiter
wolken

Eenzaamheid , en twijfels , voel je je emotioneel ?
Daar kom verandering in en je krijgt hulp aangeboden van een oudere heer , moet je ergens naartoe ? ( ziekenhuis )? krijg je bezoek van moeder of ga je op bezoek naar moeder , ze heeft het nogal moeilijk

Suzy

mieke

hallo suzy!
ja mijn moeder geef weer een slecht moment ,namelijk mijn vader is op vijf december nu acht jaar geleden  gestorven en ze zit weer een beetje in de put ,maar anders voel ik mij goed tot zover natuurlijk ,maar we wachten wel op nieuws van de notaris voor het kopen van een woning voor mijn zoon ,en ik pieker daarover nogal veel en het breng ook spanningen mee ,ik bedank u zeer voor het duiden van mijn kaarten warme grt mieke muts  :P :-*
MIEKE


mieke

mijn dagkaarten !
28+6+29=27/25
34_35_20
30_19
13
een beetje hulp zou wel gekomen zijn grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Mieke muts
28+6+29=27/25
34_35_20
30_19
13
Heer - wolken - dame = brief / ring
vissen - anker - tuin
lelie - toren
kind

de heer heeft het moeilijk met zijn gevoelens en dat werkt op jou , er ligt iets vast nadat je een bericht hebt gekregen over een relatie ( kennis / kind / vriend )
er komt wel hulp maar een kind trekt zich terug ??

Suus