mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

mieke

hallo suzy!
eerst en vooral bedankt voor het duiden van mijn kaarten ,tja de rest zal ik moeten afwachten zeker normaal gesproken verwacht ik eindelijk niets ,maar wat niet is kan nog komen he vele warme grt mieke muts  ::)
MIEKE

Sweetie

Is niet voor direkt, hij komt met zijn paard dus kan nog wel een tijdje duren voor je het bericht binnen krijgt

Suzy

mieke

ach ja dank u wel grt mieke ???
MIEKE

Sweetie


mieke

ja dat is goed grt mieke  ;D
MIEKE

mieke

mijn kaarte zien er niet te goed uiT zeker ,?
28+36+8=36/4
28_8_8
36_16
16
MIEKE

Sweetie

hip hip hoi Mieke muts

lang geleden !
heer - kruis - kist = kruis  mc huis
Ik wil ze zo duiden maar het blijft hetzelfde , enkel de sterren komen erbij te liggen
Jah .... de heer sluit iets af, er komt een einde aan iets

heer - kist - kist
kruis -ster
ster

wordt er iets afgewerkt thuis wat nu helderheid brengt ?

Suzy

mieke

hoi suzy!
kan het iets te maken hebben met mijn zoon ?hij wil namelijk zijn huis te koop zetten wat natuurlijk bij ons de spanning  doet stijgen  ???
MIEKE

Sweetie

Ik denk dat daar wel duidelijkheid in komt dan , een nieuw begin

Suzy

mieke

hallo suzy
ja mischiens een nieuwe  start voor hem we zullen zie ,alvast bedankt voor het duiden van mijn kaarten warme grt mieke muts  ;D
MIEKE

mieke

#145
hallo! mijn dagkaarten heb tweemaal getrokken en tweemaal juist de zelfde kaarten bijna niet mogelijk
27+1+14=6/15
28_15_20
7_35
6
en dan 14+27+1=6/2
5_28_7
33_35
32
kan iemand helpen duiden?
MIEKE

Sweetie

hallo Mieke muts
Ik zal ze eerst even om schakkelen
brief - ruiter - vos = wolken mc/ beer
heer - beer - tuin
slang - anker
wolken
Dit lijkt op een brief die je krijgt , een boodschap uit de familie,  die een moeder aangeeft, of je krijgt een boodschap van een heer , moeder en kind , het kind lijkt wat gespannen te zijn, het brengt een stilstand en moeilijk vooruit te komen
moeder heeft het moeilijk

Suzy

mieke

hallo suzy!
wil je voor de zekerheid die andere combinatie ook eens duiden ,ik heb het erbij gezet ,dank alvast hoor mieke muts ??? :P
MIEKE

Sweetie

a ja had niet gezien

dat ziet er ongeveer hetzelfde uit
vos - brief - ruiter = wolken / klaver
boom - heer - slang
sleutel - anker
maan
er komt een bericht ivm familie, en het gaat over een heer die jou dit komt zeggen of laat weten per bericht( hij brengt een boodschap over ), er hangen behoorlijk wat spanningen en moeilijkheden hierin , er moet en oplossing komen maar jullie raken geblokkeerd door jullie gevoelens
DUS de situatie wat losser gaan aanpakken om alles te redden

Suzy

mieke

hallo suzy
ja er zit niet anders op dan uitkijken naar nieuws want beiden leggingen lijken erg op elkaar ben heel benieuwd hoor ,ga nog de uitleg een paar keer lezen vandaag ,alvast heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt warme grt mieke muts  ;D
MIEKE