mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

mieke

het is vandaag mijn verjaardag dus ik verwacht misschiens iets wat ik niet weet !
36+28+9
28_1_10
29_1
4kan iemand helpen alvast warme grt mieke  :P
MIEKE

Sweetie

hallo Mieke muts
kruis - heer - bloemen =ruiter  mc kind
heer - ruiter - zeis
dame - roede
huis

de heer sluit af , liefdevol maar er komt plots een bericht binnen , een bericht voor de dame vanuit je in strijd zal gaan , ook in je innerlijke tweestrijd terecht komt

Suzy

mieke

hallo suzy!
bedankt voor het duiden van mijn kaarten ,ik kijk uit naar het bericht !alvast heel erg bedankt hoor beste suzy  :-* :-*warme grt mieke
MIEKE

Sweetie

Citaat van: mieke op oktober 08, 2012, 09:34:43 AM
hallo kan iemand mij helpen met keltisch kruis een beetje te duiden alvast bedankt mieke
1dame twee de zon 3anker 4 beer 5hart 6kind 7ruiter 8ring 9roede 10schip en de kaart op personen kaart is ooievaar 
het hart en het kind met de ring liggen omgekeerd
en met mijn dochter haar nek en schouder gaat het zeker niet goed ze is in spoed opgenomen ?
Hallo Mieke muts,
de ooievaar op de persoonskaart ?
Dan heb je 3 kaartjes
De dame - de zon en de ooievaar ?
Dan heb je 11 kaarten ?

mieke

hallo suzy!
ja de kaart op de personen kaart is de ooievaar ;dus eentje maar de rest lig op zijn plaats maar gekeerd grt mieke :P
MIEKE

Sweetie

a ok
1.dame - ooievaar
2.de zon
Het gaat over de dame, de verandering, positieve energie laten vloeien, naar haar toetrekken

3. anker
vast zitten op dit ogenblik

4. beer
ze heeft de kracht nodig om los te komen ,

5. hart - 6. Kind omgekeerd
Ze is helemaal niet tevreden met de situatie , ze begrijpt het allemaal niet en is daar zeer verdrietig over

7.ruiter - 8. ring - 9. roede 10. Schip
Lijkt op een schakel die vast zit en niet in beweging kan worden gezet waardoor ze moeilijkheden ervaart, het gaat moeizaam en zal onderzoeken moeten ondergaan om eventueel alles los te maken.

Ze zal er zich tegen verzetten en zoeken naar oplossingen waar ze hulp bij nodig heeft , ze is bang maar is strijdvaardig.

Ik zie het wel goed komen maar het gaat nogal langzaam , misschien gaat ze iets doen wat haar deugd zal doen en waar ze beter van wordt , iets met een onderzoek waar ze actief aan deelneemt maar ik zie niet wat , lijkt op een kuur die ze zal moeten volgen

Suzy :-*

mieke

hallo suzy!
ja voor mij is alles nog onbekend wat er ga gebeuren ,maar zoals jij kan de kaarten duiden ewel daar sta ik toch even naar te kijken !heel erg bedankt en wacht af naar eventuele gebeurtenisen vele warme grt mieke muts  :-*
MIEKE

mieke

28+30++21=7
22-15-28
1-27
28
hallo wil iemand mij wat inlichten aub grt mieke !
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts
heer - lelie - berg = slang  mc muizen
weg - beer - heer
ruiter - slang
kist
Een rekenfoutje mieke muts
de brief is slang en de heer is kist
Een heer is op weg, daar komt verdriet van en gepieker, de slang is een vrouw die jou een boodschap brengt over een einde , krachtig in je schoentjes staan en bescherming zoeken, heeft de heer spanningen en het moeilijk met iets ?

Suzy

mieke

hallo suzy!
ik weet niet of mijn heer het moeilijk met iets heb ,maar misschiens gaat het over een andere heer ?en de brief tja die kan ik nog niet plaatsen voor het moment ik wacht wel af ;heel erg bedankt suzy en sorry voor mijn rekensom ha ha mijn muts stond weer verkeerd warme grt mieke  ;D
MIEKE

mieke

kaarten voor vandaag ,
8+16+10=34
24_26_8
14_34
12
hallo iemand een idee ?grt mieke
MIEKE

Sweetie

hallo Mieke Muts
kist - ster - zeis = vissen  mc / wolken
hart - boek - kist
vos - vissen
vogels

er loopt iets af , een plotse einde die emotioneel zwaar valt, iets die plots gebeurd en die een einde aankondigt, iets in de familie waar over zal gesproken woden , er vallen traantjes

Suzy

mieke

hallo suzy!
ja daar zit ik van te kijken ,maar mijn dromen wijzen ook op obstakels dus misschiens zie ik nog niets maar kan nog veel gebeuren he ?alvast hartelijk bedankt voor het duiden en mocht er iets in de lucht hangen ik hou u op de hoogte warme grt mieke muts  ???
MIEKE

mieke

19+18+23=24
hallo mijn dagkaarten voor vandaag!mieke
MIEKE

Sweetie

Mieke muts
Toren - hond - muizen = hart

Er is iets op komt ivm een instantie, je maakt je ergens zorgen over maar je krijgt anderzijds ook vertrouwen, er volgen gesprekken die wat moeilijk gaan verlopen maar het brengt je ook vooruit , je dient wel een beslissing te nemen in dit verband ( geval )

Suzy