mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

mieke

hallo ricca !
ja het is nog even zoeken hoe ik het juist moet doen alvast bedankt voor de tip  :-* grt mieke
MIEKE

Eveningstar

Och Mieke, geen probleem! Samen ... dat gaat eens zo goed.

En aan je zelf ken je de halve wereld hé. Of hoe zeggen ze dat? ;) :)

Liefs,
Eveningstar

mieke

#32
lijkkist8+hart24+heer28=14vosje  vandaag getrokken ,en voel me niet fit vandaag heeft de kaartjes wat mee te maken ?
MIEKE

Sweetie

Mieke muts

kist 8 + 24 hart + 28 heer = 24 hart
Iets wordt afgeloten, je staat je mannetje en volg je hart
Emotionele kwesties worden uitgepraat
je hebt het nogal lastig en je wondt je daaraan op ... iets dat uit je omgeving komt

Suzy

mieke

hallo suzie !
in spanning de volgende dagen afwachten !alvast heel erg bedankt grt mieke muts ha ha  ;D
MIEKE

Eveningstar

En ik denk heel spontaan aan de Miekes van Jommeke! Gek toch!

Hallo Mieke!

Ik kijk even met je mee...

lijkkist8+hart24+heer28=24 hart

De kaarten doen me steeds denken aan iets, dat begraven wordt... (kan letterlijk, kan figuurlijk zijn) ik zie je hart openbloeien en een man in de buurt. Het betreft iets, wat nauw aan je hart ligt.

Liefs,
Eveningstar

Chris

Hoi mieke,

Het lijkt gaan over emtionele zaken zaken die je aan het hart gaan.Iets met een heer van  doen?
Je staat op kruispunt en moet keuzes maken,maar dat gaat niet zo gemakkelijk,

Gr Chris

mieke

hallo eveningstar!
t'ja een man ,ik ken maar een man in mijn leven en het is de mijne! misschiens komt de postbode langs hi hi grapje hoor !en ik heb dat kapsel niet van de miekes  hoor ha ha grt mieke  :-*
MIEKE

mieke

#38
hallo chris !
ja ook weeral die man ??maar over dat kruispunt kan ik inkomen denk ik toch!toch van harte bedankt de rest die volg wel zeker ik ben benieuwd hoor ik heb geduld  ::)grt mieke . ::)
MIEKE

mieke

#39
mijn dagkaarten !
vogels 12+slang7+hart 24=doodkist 8 is dit het einde van iets  ?,of een nieuw begin of geef het een totaal andere uitleg  ?grt mieke  : :-*heb nog eensandergetrokken  dan terug het hart :P
ster16+ hart 24+kindje 13+ooievaar 17  :-*
MIEKE

Chris

vogels 12+slang7+hart 24=doodkist

gesprekken welke vragen om een listige aanpak
lijkt erop dat yin yang niet in evenwicht zijn vadaag
Onrust nav een bericht

Gr Chris

mieke

hallo chris !
voel me toch prima hoor vandaag ,en verder hou ik de post of telefoon in de gaten voor bericht dank alvast warme grt van mij aan jou !! ;D
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts

12+7 + 24 = 7 slang

Dus u gaat gesrekken aan met een dame waar je van houdt maar die dame is hoe zou ik het noemen ... listig ze sist ..., leugens , bedrog

het tweede
opklaringen en vooruitgang voor je kindje waar je van houdt, de ooievaar = verandering en/of verplaatsing
Gaan jullie of zij weg naar het zuiden ... de ooievaar trekt ook naar het zuiden

Suzy

mieke

hallo suzy !
iemand die listig omgaat met mij !ja zo iemand ken ik wel dat is waar ,en wat die reis betrefd mijn dochter ga zondag naar het warme zuiden dus klopt ook !bedankt he suzy warme grt mieke  :-*
MIEKE

Sweetie

#44
Let maar op met deze slang ze kronkelt zich rond je hart en praat over dingen die jij nu graag wil horen maar is het gemeend ?? nee het is helemaal niet gemeend, ze liegt u iets voor !!

Sorry dat het iets hard over komt  ;)