mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

mieke

hallo suzy
ja wat zou dat nu zijn ;kijk erna uit !
MIEKE

Sweetie

ik heb ze eens doorgeteld

boek 26 - toren 19 - 1 ruiter = zeisen 10    mc Kruis 36

u hoort iets van een instelling onverwachts en iets laten gaan ( iets afsluiten  )

ruiker 9 - tuin 20 - roede 11

dit gaat waarschijnlijk over een vrouw in je naaste omgeving waar je gesprekken mee zal voeren

dame 29 - zonne 31 - hart 24

je zal je terug opladen en zal je hart weer openbloeien ( opluchten ), je zal weer kunnen genieten

mieke

ja  suzy!!
ik kijk ieder dag uit naar nieuws, betreffend een bejaarde huis waar ik mijn moeder die al oud is en zeer eenzaam is kan plaatsen ,dus voor haar ook een nieuwe weg waar ze misschiens nog een aantal jaartjes kan genieten en voor mij ook een goede oplossing zal zijn ,dan pas kan ik terug uitkijken naar een rustig bestaan grt mieke
MIEKE

mieke

hart 24+kist8+ster 16=vogels 12
MIEKE

arend

iets afsluiten, voorbijvliegende problemen op vlak van een heer

sweetmami

hi mieke, heb je nieuwe inzichten gekregen, over een conflict tussen jou en een heer? hoe dan ook, stilstand is nog even nodig :-*

mieke

hallo sweetmami en arend !
weet nog van geen heer af ,maar ja de dag is nog lang.
MIEKE

sweetmami

als er geen heer is.. misschien dan wat meer je mannetje staan.... xxxxx

mieke

ja sweetmami
wat haar op mijn tanden laten groeien ha ha
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke

iets afsluiten wat je nauw aan het hart ligt daar ook duidelijkheden in krijgen waar ook over gekwebbelt wordt

Suzy

mieke

MIEKE

Eveningstar

Hoi Mieke,

ik kwam even piepen bij je, maar zag nog geen kaartjes voor vandaag. Ik floep nog wel een keer voorbij en zie wel dan.

Lukt het je?

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Héla Mieke,

heb je 2 topics aangemaakt. Ik kan effen niet volgen. Ik was op zoek naar jouw kaartjes, maar vond ze niet. Ik klik op "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en nu kom ik deze toch tegen.

Ok prima!

Jouw kaartjes ...
boek 26 - toren 19 - 1 ruiter = zeisen 10    mc Kruis 36
Korte metten, dat gemaakt wordt, nadat je een bericht ontvangen hebt van iets dat uitgeplozen is of wordt.
je wil voor een nieuw begin gaan.

Liefs,
Eveningstar

Ricca

[De twee dagkaartentopics van Mieke zijn samengevoegd.]

Mieke, je kunt eventuele volgende dagkaarten gewoon in dit topic posten.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

mieke

hallo eveningstar!
ja soms maak ik er een soepje van sorry daarvoor !maar wat de kaarten betreft is het heel juist wat je beweerd ,dank je vele warme grt mieke
MIEKE