mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

mieke

hallo suzy!
de kaarten voor vandaag zijn mij nog wat onduidelijk ,maar er komt misschiens nog wat uit de bus dus nog even wachten ,maar alvast bedankt voor de duiding suzy  :-*grt mieke muts hi hi
MIEKE

mieke

hallo lieve duiders wil iemand mij wat helpen ,een vriendin van mij is voorlopig in de steek gelaten door haar vriend ,hij zegt dat hij bedenktijd nodig heeft ,komt hij nog terug ,ik denk het niet kan iemand meekijken aub

tuin-sleutel-toren=kruis
ooievaar-sterren-toren
sleutel-anker
maan                  warme grt mieke  :-*
MIEKE

Eva_84

tuin-sleutel-toren=kruis / Mc= kist
ooievaar-sterren-toren
sleutel-anker
maan   

Hij heeft de beslissing genomen om zich terug te trekken. Ik weet niet of het het einde van hun relatie is, maar het zorgt in elk geval voor een einde van een moeilijke periode (kruis-kist). Daarnaast ligt er ook een nieuw begin, een wens om het opnieuw te proberen en te groeien. Werken aan een oplossing die weer hoop en vertrouwen in elkaar kan geven.. Ik denk dat hij wel terug komt, maar daar ben ik natuurlijk niet zeker van. Benieuwd naar de duidingen van de anderen :) en veel sterkte aan je vriendin.

mieke

hallo EVA84
dank je wel om mij te helpen hoor ,tijd heeft raad zeggen ze , warme groeten van mij  :-*mieke
MIEKE

janice

#169
heeft die vriend iemand anders leren kennen ? tuin-ooievaar
sleutel-anker met maan: uiteindelijk komt er weer een nieuwe relatie aan maar of het met dezelfde man is .. ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sweetie

Mieke

tuin-sleutel-toren=kruis / kist
ooievaar-sterren-toren
sleutel-anker
maan   

Er worden zaken uitgesproken , de heer trekt zich terug ( toren ) zoekt een manier maar ik vrees dat dit een dode situatie is ( kruis - kist ) ook het gesleutel aan hun relatie zal niet veel uithalen het ligt vast ,  dat is de sleutel willen forceren in een verroest molleslot , daar komt emotionele toestanden van     

Veel sterkte in ieder geval  :-* :-*
Suzy       

mieke

hallo suzy :P
bedankt voor je duiding hoor ,normaal gaat hij achter dit weekend beslissen we zullen zien he vele grtz van mij  :-*mieke
MIEKE

mieke

hallo kan iemand mij wat helpen mijn man is nogal zwaar ziek en ik zou graag mijn kaarten laten interpreteren
ring-lelie-ooievaar=kruis/toren
toren-roede-ooievaar
lelie-dame
weg           alvast dank bij voorbaat grt mieke
MIEKE

Sweetie

Citaat van: mieke op december 27, 2013, 09:46:04 AM
hallo kan iemand mij wat helpen mijn man is nogal zwaar ziek en ik zou graag mijn kaarten laten interpreteren
ring-lelie-ooievaar=kruis/toren
toren-roede-ooievaar
lelie-dame
weg           alvast dank bij voorbaat grt mieke
Hallo Mieke muts
Zaken worden geregeld , ventje heeft het moeilijk met de veranderingen die aankomen of die er al zijn , zaken waar hij rekening mee houdt en dingen die hij wil regelen ??? hij zet door en jij bent en blijft dichtbij hem maar je hebt het ook kwaad met de veranderingen , jullie gaan beslissingen nemen .. blijf geloven Mieke muts !! ( kerk - toren )
Sterkte  :-* :-* :-*

mieke

heel hartelijk dank suzy zag het wat somber in maar de uitleg valt mee en ook dank voor het medeleven warme grt mieke  :-*
MIEKE

mieke

hallo allemaal een beetje hulp zou welkom zijn
hart-vogels-weg/weg
kruis-vissen-kist
vissen-wolken
huis       dank bij voorbaat grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke,

Je handelt iets af wat met je gevoel te maken heeft , je hebt een gesprek met een dame en je maakt je druk , en je twijfelt om iets  , je stuit op een doodlopende weg en weet niet goed wat je moet doen , je gevoelens zijn niet zo opbeurend , je hebt het moeilijk met iets , met een heer thuis ... 3 wegen , een dame , twijfels en beslissingen moeten nemen

Suus :-* 

mieke

hallo suzy :-*
bedankt om te duiden ,maar ik zal moeten nadenken wat me te gebeuren staat ?en met een dame zal wel mijn moeder zijn die toch achteruit gaat hoor en die toch last met zich meebreng grt mieke  :P
MIEKE

Eva_84

Een keuze maken die je nauwelijks over je hart kan krijgen. Piekeren of het wel de goede weg opgaat.
Ook een zware financiƫle last die je hebt te dragen (kosten voor een auto?) En dat brengt thuis strubbelingen met zich mee.
Grts

mieke

#179
hallo,wil iemand mij wat helpen duiden aub,alvast heel erg bedankt :-*
                                                                                           schip
                                                              heer                       ring
                                            hart            berg         boom      weg
                                                              vos                        wolken
   
mijn man had maagkanker en is nu zijn maag kwijt en normaal kankervrij maar is dat zo ,??grt mieke
MIEKE