mijn dagkaartjes

Gestart door mieke, juni 05, 2012, 10:07:05 AM

dameblanche

zeis-roede en kruis geeft hier aan dat je overdenkingen hebt of je de situatie wel aan kunt...
je maakt je zorgen over je man mieke, zie je al overal spinsels?????

Sweetie

Hallo Mieke 
zeis - roede - kruis = berg
berg - roede - berg
maan - maan
heer

onrustkaartjes, stoppen met strijden en de berg overwinnen, emotioneel zijn voor en over een heer

Suzy :-*

mieke

hallo marianne!
ja ik maak me inderdaad zorgen over mijn man en mijn dromen over verlies van mijn tanden zijn ook zo geen goed teken denk ik ,maar ik zal alles een beetje nemen zoals het komt een slechte dag is nog geen slecht jaar he ,ik bedank je alvast voor jou duiding en stuur je vele warme grt  :-*
MIEKE

mieke

hallo suzy!
ja ik denk dat ik maar stop om me druk te maken en zie wel verder ,hopelijk kom alles goed ,heel erg bedankt hoor warme grt  :-\
MIEKE

Lief

Hoi Mieke,

Dromen over je tanden verliezen betekent met teveel dingen tegelijk bezig zijn, of je hoofd enorm vol hebben met verschillende gedachten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

mieke

hallo lief!
dank u wel voor de betekenis ,ik dacht al het slechtste weer ,maar ja ik ben met van alles bezig het zal wel dat zijn vele warme grt van mij  ;D
MIEKE

dameblanche

dromen dat je tanden zullen gaan uitvallen, krijg je te maken met zorgen, met ontberingen en angst voor verliezen....

mieke

hallo marianne !
dank voor je duiding maar heb het nu maar pas gelezen weggens omstandheden veel dank warme grt mieke :-*wat die zorgen betreft helemaal waar hoor !!
MIEKE

mieke

mijn dagkaarten
30+22+34=14
16-20_12
36_32
32 kan iemand mij wat helpen grt
MIEKE

Sweetie

Mieke muts

lelie - weg - vis = vos  mc maan
ster - tuin - vogels
kruis - maan
maan

je krijgt steun, je hebt een keuze die je dient te maken , de sterren en de lelie zijn naar mijn weten/ ondervindingen , spirituele kaartjes, moet je naar een groep mensen of familie in het korte ?
deze brengen stress en spanningen mee .. wat emotioneel zijn !

Suus

mieke

hallo suzy!
ja ik moet met mijn handen naar de dokter volgende week en ik denk dat ik geopereert zal moeten zijn en ben nu al nerveus ervoor ;en ook moet ik morgen met mijn dochter naar de dokter voor haar schouder die zeer pijnlijk is dus waarschijnlijk die nerveusiteit  en spanningen!en zeker en vast bedankt voor de duiding lieve suus grt mieke :-*
MIEKE

mieke

mijn kaarten
24+13+22=23
1_35_9
36_8
8
wil iemand wat helpen!! grt
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke muts
Hart - kind - weg = muizen
ruiter - anker - bloemen
kruis - kist
kist

Ga je op beozek naar het kindje of komt het kindje naar jou, kindje zit ergens vast en heeft wat zorgen en twijfels, die blijven een tijd aanhouden

Suzy

mieke

jawel suzy,mijn zoon heeft problemen met zijn borgsom dat hij maar niet terug  gestort krijgt ,ze weten altijd hun uitkomst ondanks dat hij het zeer netjes heeft achtergelaten ,en mijn dochter geeft voor het ogenblik gezondheidproblemen die lang kunnen uitlopen !alvast heel erg bedankt hoor warme grt mieke :-*
MIEKE

mieke

hallo kan iemand mij helpen met keltisch kruis een beetje te duiden alvast bedankt mieke
1dame twee de zon 3anker 4 beer 5hart 6kind 7ruiter 8ring 9roede 10schip en de kaart op personen kaart is ooievaar 
het hart en het kind met de ring liggen omgekeerd
en met mijn dochter haar nek en schouder gaat het zeker niet goed ze is in spoed opgenomen ?
MIEKE