Persoonskaart de Duivel

Gestart door elisabeth, juni 03, 2012, 14:24:55 PM

elisabeth

Hallo medebezoekers,

Ik volg al een tijdje deze website en ik vind hem fascinerend en verslavend.
Tarotkaarten en het duiden ervan fascineert mij al jaren.
In het verleden nog een beginnerscursus gevolgd voor de grote arcana.
Echt een beginner dus, maar nu naar mijn vraag.
Ik heb vandaag uitgerekend voor mijn zoon van 12 jaar, dat zijn persoonskaart de duivel is(18-04-2000).
Maar ik kon hem niet duiden wat nou precies zijn les in het leven is.
En de uitleg op het forum stemde mij nou ook niet erg vrolijk.
Terwijl mijn zoon dat wel is.

Kan iemand mij helpen met een goede uitleg??

Elisabeth.

Vlinder

Dag Elisabeth,
Ik weet het andwoordt niet, anders had ik je geholpen, als ik je persoonsgetal optel 18-04-2000 kom ik op 24/6 maar het is beter je met deze vraag te richten aan Kraai, die kan je misschien uitleggen op welk forum je je vraag het beste kan plaatsen, deze is voor tarot kaarten,.....
Veel succes, groet vlinder

•Nieuwkomers die nog vragen hebben over de gang van zaken op dit forum, kunnen die stellen in een PM (Personal Message/Persoonlijk Bericht) aan Kraai.

Eveningstar

Hallo Liesbeth,

dit is wel een mooie situatie... dat wat je zoon te leren heeft, zeg maar, daar kamp jij nu mee op dit moment. Zijn sleutelwoord om door het leven te gaan, is "vrolijkheid". Hij mag leren lachen, wanneer ie het moeilijk vindt of als moeilijk iets ervaart. Vaak is het lichter opnemen van zaken een goede manier, om door moeilijkheden doorheen te komen. Er niet zo zwaar aan tillen zeg maar.

Onder aan de ruggegraat is de Kundalini, wat staat voor  een klein, spiraalvormig opgerold, energiekanaaltje aan de basis van de wervelkolom in de stuit.
het is zijn werk, om deze Kundalini te doen opstaan en dit dan te onderrichten aan de anderen.

Wat eveneens belangrijk is voor je zoon, is de waarheid. Geen halve waarheid, maar de hele --> naar hem , maar ook van hem.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

hier komt men uit op het persoonsgetal 6 uit...de duivel 15 is dan ook opgetelt een 6
en zessen zijn bij voorbaat dienstbaar, en houden op een afstandelijke manier van iedereen.
zessen zijn het gelukkigst wanneer zij iets te doen hebben, iets te geven hebben.
zessen zijn geboren genezers, verzorgers en adviseurs..
zessen gaan vaak heel ver om innerlijke perfectie tew illen bereiken, waarbij zij vaak anderen en zichzelf kunnen misleiden...