mijn kaarten keltisch kruis

Gestart door mieke, juni 02, 2012, 10:29:01 AM

mieke

één de toren; twee de ruiter; drie vogels, vier zeisen vijf brief ,zes huis,zeven de slang ;acht de zon,negen schip,en tien weg !!!kan iemand mij wat helpen met deze uitleg kan ze zelf niet interpreteren dank !
MIEKE

sweetmami

Hey mieke wat is je vraag voor deze legging?

Ziet eruit dat je iets wil horen maar niet gebeurd...

Het komt wel weer over een tijd en van daaruit moet een keuze gemaakt gaan worden...

Xx

mieke

hallo sweetmami !bedankt maar de uitleg zegt me veel voor de toekomst grt van mij aan jou
MIEKE

Sweetie

Dag Mieke

Je denkt na over dingen en je lijkt je wat af te schermen, er waren wat zorgen en daar heb je knopen moeten doorhakken, je ontvangt een bericht, een bericht waar je je niet zo best bij voelt, al ben je wel het zonnetje in huis je zal het een en ander moeten laten varen en daar dien je toch je keuze te moeten maken

Suze  ;)

mieke

hallo suzy !
er waren inderdaad problemen die toch nog niet helemaal opgelost zijn ,mischiens met de tijd !alvast bedankt voor de interpretatie ;ik wacht geduldig af voor het komende nieuws !   
MIEKE

dameblanche

hallo mieke...

de strekking van de situatie is de weg, je twijfels m.b.t. een keuze maken gaan...
je zit in een torentje, maar je komt er maar niet uit, je wil er wel uit, maar het biedt ook bepaalde veiligheden.
het feit dat je je afgeschermd hebt op deze manier is het ook nog eens onmogelijk om anderen te kunnen bereiken...er zijn wel gesprekken geweest ,maar die heb je ook afgekapt, een en ander raakte ook een diepe snaar...
je kijkt de kat uit de boom/ laat niet het achterste van je tong ook zien.. maar anderen zien toch je wilskracht, maar in werkelijkheid is dat niet zo, niets is ook wat het lijkt...
je bent bang dat het masker zal vallen...en toch je twijfels zichtbaar zullen worden...lfs marianne

mieke

dank marianne !
je slaat de nagel op de kop ,ik voel me veilig in mijn torentje ,en zoals je zegt ik wacht alles af maar of dat de juiste beslissing is voor mij is een groot vraagteken ?grt mieke
MIEKE