Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

konijnen

Gestart door mieke, juni 02, 2012, 09:22:59 AM

mieke

ik ben bij de dierenarts ,ze is bezig met een operatie en  de wond is open ik weet niet wat of wie ze opereert ik zie dat ze bloedzuigers in de wond plaats ,ik kijk rond waar ze die vandaan haalt ,en ik zie overal dode konijnen liggen  en één konijntje bewoog nog een beetje !!kan iemand dit verklaren aub
MIEKE

Varen

Is er een situatie waarin jij je gewonnen moet geven en zelf geen oplossing voor hebt?

Konijnen zijn dieren die goed zijn in het ontlopen en ontwijken van hun jager, aangezien ze nu dood zijn heeft de jager gewonnen.

Een konijn staat voor: Vertrouwen, moedergevoel, vruchtbaarheid, verzorging, geloof, geluk, seksualiteit, overvloed, behendigheid, groei en onschuld.

Het konijn

In het wild leven konijnen normaal gesproken alleen. Ze maken hun huis door een hol in de grond te graven.

Konijnen zijn nieuwsgierige dieren die hun omgeving helemaal zullen onderzoeken. Ze leven op een aantal hectare land waarmee ze helemaal vertrouwd raken.

Konijnen hebben een territorium en ze zullen vechten voor hun eigen stukje land. Hun ogen kunnen naar alle kanten tegelijk kijken. Zo kunnen ze een vogel in de lucht volgen terwijl ze ook een roofdier op de grond in de gaten houden.

Om zich te verdedigen zijn ze steeds op hun hoede, luisteren ze goed en rennen ze hard weg bij gevaar.

Konijnen zijn bange wezens ,en de les die konijn brengt , is de les over het aantrekken van datgene waar je bang voor bent en ons niet te laten leiden door die angst.

Konijn toont onze angsten en hoe wij ze uitzenden naar de roofvogels om als prooi te eindigen. Wie roept om zijn angst , zal gevonden worden door datgene dat gevreesd wordt.