Maandkaarten Lenormand

Gestart door kreeft, juni 01, 2012, 17:37:49 PM

sandra

bedankt arend, kreeft, alain voor jullie reacties
ik ben altijd een beetje wantrouwig geweest, maar is niet zo dat mijn leven hieronder lijdt, een gezonde wantrouwigheid zeg maar  ;D :-*

arend

Fantastisch Sweety, geniet ervan meid! :-*

kreeft

even omhoogwippen voor de komende maand  ;)
eens kijken wat het voorbije ons bracht

maandkaart voor augustus was , de kist

er zijn veel kisten voorbij gekomen, ja, vol boeken  :)

Lief

Goedemorgen :)

Mijn maandkaartje voor september is de Ster.

16. DE STER(onverwachts nieuws)

Goede zaken. Succes bij het realiseren van verwachtingen. De gekoesterde idealen worden met een sterke wil tot uitvoering gebracht. Hiervoor wil men als het ware 'de sterren van de hemel plukken'.
Het nadeel is dat, bij het bereiken van hetgeen men wilde, de belangrijkheid wordt overtrokken, waardoor men zijn of haar posities weer ondergraaft. Men dient met beide benen op de grond te blijven staan. Voor dagdromen die gestalte krijgen, dient men dankbaar te zijn. Door op deze wijze in het leven te blijven staan, zal het succes tot een goed einde worden gebracht. Uiteraard zijn ook hier weer de omringende kaarten van groot belang.
Indien de kaart nr. 10 (De Zeis) dicht in de buurt ligt van De Sterren (nr. 16), dan moet men oppassen dat niet met één klap alles te gronde wordt gericht.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

maandkaart september

vogels = communicatie

12. DE VOGELS(bericht)

Deze kaart geeft aan een fantastische reis of zeer goed nieuws. De omringende kaarten spelen vanzelfsprekend ook hier weer een rol. Ligt de kaart nr. 16 (De Sterren) dichtbij, dan zal de reis een fantastisch gebeuren zijn, die men nimmer meer zal kunnen vergeten.
Ligt daarentegen de kaart nr. 6 (De Wolken) dichtbij, dan zal een dergelijke reis vele tegenslagen geven, zodat ook deze wijze van reizen niet zal worden vergeten, maar dit is dan een zeer negatieve ervaring. De Ruitenzeven vertolkt in combinatie met de vogels een klein geluk, zoals een goede inval om tijdens het reizen iets te ondernemen. Of als men enigszins romantisch is ingesteld, kan deze reis de consuitant(e) inspireren tot het maken van een gedicht over deze reis.

afwachten  ;)
grtj, kreeft

rianna

maandkaart September
27 = de brief
er worden dingen besloten
berichten komen mijn kant heen
orde op zaken stellen
liefs Rianna

sandra

maandkaart september

de zeis

er worden knopen doorgehakt

Alain

Maandkaart septemeber,

De sterren....

XX

heijdenv

Ik zal ook eens een maandkaartje trekken: het is de Lelie geworden. Ik zie het als geluk, brscherming of misschien wel een promotie?

Groetjes, Vicky

Alain

Maandkaart voor Oktober.
25 de ring...
XX

heijdenv

Maandkaart voor oktober...de Berg...

kreeft

maandkaart oktober,
de muizen  :-\
piekeren, verlies  :-\

kreeft

tijd om de maandkaarten omhoog te gooien  :)
oktober zat vol muizen, ja piekeren, er kwam soms geen end aan  :)
en verlies, kun je vele manieren hebben, verlies van vertrouwen bvb,
maar ook dingen die je zelf afsluit en die voorbij zijn,
maar minder kan ook meer zijn, dan  ;)
grtj  :D

kreeft

maandkaart voor november
de hond =  vertrouwen, vriendschap  :)

Lief

Hoi hoi,

Maandkaart voor november= klaverbladen.

Geluk, succes, vervulling van wensen.

Nou, das een mooi kaartje.

Groetjes, Lief

Look for the answer inside your question...