zieke buurman, dokters weten geen raad

Gestart door shana, juni 01, 2012, 10:38:36 AM

shana

Hallo, wil iemand meekijken met me.
Mijn buurman is al sedert begin mei ziek, het begon met pijn en zwelling in zijn knie en is overal uitgebreid, zijn volledige lichaam (gewrichten)zat onder de ontstekingen.
Men dacht eerst aan accute reuma, dan de ziekte van Lyme, nu moet hij een punctie hebben van een klier..
Waarvan weer pas volgende week uitslag van komt...Intussen lijdt die nog jonge man heel veel pijn.
Mijn buurvrouw zit er bijna door dus stelde ik voor om even mijn kaarten op te leggen.
Maar ik word nu een beetje bang, stel dat het allemaal slecht nieuws is!
Ik begin met pk op zijn foto en dan leg ik de boom erbij (op de pk)als signaalkaart.
Stuur ik straks door.

Shana

shana

hier zijn mijn leggingen:
algemeen:
                                 ooievaar 

hart     wolken     berg

boek   maan  pk +kist    schip   vissen

vogels    klaver      brief

hond

met boom als signaalkaart

huis

vos               muizen             wolken

kist       boek         (pk, boom)+kruis     weg       ring

berg            klavers                 zeisen

hart

hmmm, vertrouwen hebben in de dokter?

dameblanche

nooit zomaar kaarten trekken op iemands gezondheid, hier gaat het er wel om dat deze man zich ernsitg zorgen maakt hij is er neurveus over...ook dat kan zijn situaite verergen, het is een aandoening die serieus genomen moet worden [de dood]
er zal veel verboden moeten wrden, hij zal met een bepaalde gewoonte moeten gaan stoppen...
ik trek hier een enkele kaar van de grote arcana, de keizer op de kop...deze heer is niet in evenwicht..hij zal met een en ander moeten stoppen gaan....
lfs marianne...

maar zeer zeker het advies van de dokter opvolgen!
die heeft niet voor niks een jarenlange studie en dito ervaring achter de rug...

shana

Dag Marie anne,

waarom nooit kaarten leggen op iemands gezondheid?
in z'n algemene kaart is er zelfs geen sprake over zijn gezondheid, de boom ligt er zelfs niet bij.
normaal leg ik dan verder met de boom en nog verder met de sleutel (naar oplossing)
In dit geval ben ik te betrokken om iets zinnigs uit te halen, ik wil vooral goed nieuws aan mijn buurvrouw geven...:-(
maar ja

xxx

dameblanche

eigenlijk is dit te gevaarlijk allemaal, je moet goed van de situatie op de hoogte zijn, je kunt ook niet zo maar iets zeggen iemand kan zich daar aan vast gaan klampen....
ik zou zeggen brandt je er niet aan, men zal je al gauw de zwarte peit gaan toespelen en ben je daar tegen opgewassen shana.
ik weet dat je het ook met de allerbeste bedoeingen doet meisje, maar goh, laat hen toch naar een dokter gaan......
trek enkel een kaart en kijk dan of deze positef of negatief zal zijn, dat bercicht kun je dan je buurvrouw geven.
herrineer je je niet dat hele verhaal rond sylvia millecam en jomanda???
nu die rechtzaak loopt nog steeds,
:-\

shana

dag marianne,

natuurlijk laat ik hen naar de dokter gaan. Ik geef alleeen algemene info, en zeg nooit wat zij moeten doen.
Gewoon, wordt het beter, dingen die ze al weten. je mag geen valse hoop geven of alle hoop wegnemen.
Ik kijk niet meer verder.
Bedankt voor je hulp.

liefs
Shana