algemene legging

Gestart door jericho, mei 29, 2012, 13:45:36 PM

jericho

Ik heb nog maar eens een algemene legging voor mezelf gedaan. Omdat je zelf meestal toch ook wat beïnvloed bent, vind ik het wel leuk om ook jullie mening te horen/lezen. Ik had geen specifieke vraag, is eerder algemeen.

22weg        / 35anker / 9ruiker  / 10zeisen   / 18hond    / 12vogels / 23muizen / 6wolken       / 15beer
30lelie        / 25ring    / 3schip   / 21berg     / 29vrouw  / 1ruiter   / 5boom       /2klaverbladen / 17ooievaar
8lijkkist      / 11roede  / 16ster  / 14vosje   / 19toren   / 13kindje / 7slang       / 24hart            / 36kruis
32maantje / 31zonne / 28heer / 34vissen / 33sleutel / 20tuin  / 4huis           / 27brief            / 26boek

dameblanche

je ligt op een goed plek in deze legging, voor je gevoel begin je aardig wat grip te krijgen in je leven....
het ligt in je karma dat je graag je handen uit de mouwen steekt en vooral ook op emotioeneel gebied een en al in kaart te brengen, zoniet voor jezelf dan is het voor een ander....
in je werk heb je toch het een en ander voor elkaar moeten boxen, schijnbare vooruitgang, hebben je energie nogal wat aangetast, maar deze gaat terug komen....
je bent nogal wat ongeduldig hierbij geweest, maar accpeteren hierval is gewoon een must, je kunt er niet buiten....
verlies van remmingen gaan komen waarbij je beter in je kracht komt te staan....
zijn er nog vragen ?
lfs mar

jericho

Dankjewel voor je duiding Marianne!