dromen over goede vriend

Gestart door henny28, mei 27, 2012, 11:00:41 AM

henny28

Hallo Allemaal,

laatste tijd droom ik over een goede vriend,
Wij konden altyd wel goed met elkaar opschieten, we stoeien en daagde elkaar altyd uit en of opmerkingen etc
dat we iets hebben etc, maar ik zie ook dat ik zeg dit kan niet etc maar tog geef ik toe,
ik ben daar egt van in de war, wat moet dit nou betekenen??
Want het gekke ik ga hem nu ook uit de weg etc.

kan iemand mij helpen?

gr Henny

klaproos1945

het stoeien met een goede vriend
kan emoties bij je los gemaakt hebben
die jou in verwarring brengen

dat je een maag verkleining hebt gedaan
en zo 47 kg ben afgevallen
is een hele stap voor je geweest

daardoor kunnen de emoties een beetje op hol zijn geslagen
zie het geheel als een bewustwording
die je de angsten laten zien

je bent heel moedig en geef het de tijd van verwerking
dan zul je zien dat het allemaal de moeite waard is geweest
proficiat henny 28 is dat je leeftijd

hopelijk ben je een beetje geholpen hier mee

klaproosje :D

heleen

Hallo Henny.

Je droomt over een goede vriend, iemand die je in het dagelijks leven kent.
Een vriend waar je een fijne band mee hebt. Toch doet deze vriend in je dromen iets wat jij niet prettig vind.
Hij zegt iets, dat we iets hebben (bedoel je dat je vriend een relatie met je wil hebben?), dan antwoord jij dit kan niet. Bedoel je dan, dat je misschien wel wil, maar dat om wat voor reden dan ook niet mogelijk is? Of wil je dat niet. Maar toch geef je toe. En het gekke is, dat je hem nu in het dagelijks leven uit de weg gaat. En schijnbaar mis je hem. Heb je ook wel eens serieuze gesprekken met deze vriend, over wat jullie voelen?
Je raakt ervan in de war. Dat merk ik als ik je mailtjes lees. Wat mij zo opvalt bij alle twee de mailtjes is dat het lijkt of jij de touwtjes niet in handen hebt. Dat je heel veel dingen laat gebeuren, zonder dat je er vat op hebt. Alsof je in schaduw van andere leeft. Dat is jammer, want iedereen heeft recht op zonnestraaltjes
Heleen