wil iemand een kaartlegging voor me doen?

Gestart door Mira, mei 24, 2012, 23:47:11 PM

Mira

Hoihoi,

Een vraagje, uit de legging blijkt dat ik me moet bevrijden van de illussies. Wat zouden dan mijn illussies eigenlijk zijn?

Op dit moment eendood spoor. Erg veel bezig mee houden doe ik niet maar deze vraag blijft me achtervolgen.

Eigenlijk zegt de kaart dood alles: end of story.

Liefs
Mira

dameblanche

hier speelt de duivel ook nog eens een rol, het gaat hier eigenlijk om een bepaalde situatie gaan afsluiten, je kunt op deze manier gewoon niet verder....
de dood is eigenlijk vooruitgang, maar pas wanneer een hoofdstuk afgesloten wordt, daarbij spelen illussies een grote rol, blijven die spelen, dan kan men ook nog niet een hoofdstuk afsluiten...
dus je doet er goed aan mira, om de realiteit onder ogen te gaan zien...

Mira

Mee eens!

Maar dan zou die situatie zich nu al voordoen omdat ik de situatie achter me laat. Zoals ik al zei: end of story!

Dus is mijn volgende conclusie dat de kaartlegging z'n einde nadert en de uitkomst volledig tot z'n recht is gekomen.
Helaas niet zoals ik het graag voor ogen had eerder, maar wel het juiste blijkbaar  :)

Tijd voor een nieuw tijdperk :-)

Liefs
Mira

heleen

hou er wel rekening mee dat iedere situatie die gecreëerd word, een reden heeft. Het is heel makkelijk te zeggen, ik kan er niets mee,ik laat de situatie achter me. Dan krijg je later in je leven dezelfde situatie op een andere manier toch weer op je bord.

Ik heb alles een beetje doorgelezen, en als ik het goed begrijp ben je op je werk een man tegen gekomen, op wie je verliefd bent. Helaas weet je niet of het wederzijds is, je gevoel zeg van wel, maar zijn reactie maakt jouw aan het twijfelen. Dan komt de vraag wat is reëel en wat niet. Wat wil je graag, wens gedachten, en wat is de werkelijkheid. Dat is natuurlijk altijd heel moeilijk.

Dan haal ik de 1e legging van Marianne naar boven

1 het doel; pent. konining
2 wat blokkeert;staven 4
3  verl. pent.9
4 heden; de hp op de kop
5 nabije toekomst; zwaarden 8 op de kop
6 verre toekomst; staven 3
7 jij; de duivel
8 hoe anderen je zien; zwaarden 3 op de kop
9 angsten; zwaarden 6
10 uitkomst; de dood

1e kaart centrumkaart
waar draait het om.-koning van de pentakels.
thuis voelen in de wereld, groei, rust
2e kaart wat blokkeert wat helpt.-staven 4
de hoop op thuiskomst, maar op de achtergrond wordt gevochten.
3e kaart bassiskaart wat is het probleem
je eigen vrouwelijkheid. Jezelf kwetsbaar durven op te stellen. geen groei daarin durven te maken.
pentagrammen 9 ligt omgekeerd. maak ik meteen een verbinding met de 1e kaart koning van de pentagrammen. Je zit liever hoog op de troon, en bekijkt de wereld van bovenaf.
4e kaart het recente verleden.
hoge priester omgekeerd
luisteren, geloven, advies aannemen is op dit moment heel moeilijk voor je. De hoge priester ligt omgekeerd.
je hebt een doel voor ogen, en dat doel wil je bereiken.
5e kaart mogelijke uitkomst
zwaarden 8 omgekeerd.
Het lukt je niet jezelf te bevrijden.
6e kaart nabije toekomst
staven 3 omgekeerd
je kijkt teveel achterom naar je verleden, op die manier leg je je verleden in de toekomst. Je verleden heeft je gekwetst, en deze ervaring neem je mee, in plaats van je verdriet te verwerken. Je koestert op die manier de pijn.
7e kaart de duivel
Je bent bang Mira. Bang om jezelf te bevrijden, bang voor pijn en verdriet ,is deze angst reëel, in jouw ogen wel. Maar op die manier heeft de duivel jouw in zijn greep.
verbinding naar andere kaarten
-omgekeerde hoge priester, geen vertrouwen hebben
-omgekeerde zwaarden 8, jezelf niet kunnen bevrijden.
8e kaart zwaarden 3 omgekeerd
de verwonding van het leven zijn zichtbaar voor anderen.
jouw reactie op 27 mei.
9e kaart zwaarden 6, hoop en vrees.
spirituele boottocht, waar je niets te zeggen hebt, je bent overgeleverd aan de gids, die je naar de overkant vervoerd. En niet alleen de volwassen Mira, maar ook het gekwetste kind in haarzelf zal zich moeten overgeven, aan krachten van buitenaf.

met als doel

DE DOOD.

GEEN EINDE, MAAR TRANSFORMATIE VAN EEN PROCES.
je moet veranderen, anders kom je continue in hetzelfde patroon, en zul je iedere keer in hetzelfde bootje worden gezet Mira.
Of die relatie met betreffend persoon gaat werken is niet belangrijk, maar wel het proces.

liefs

Heleen.

Mira

Hoi Heleen,

Bedankt voor je uitleg! Hier kan ik echt wat mee aangezien jij nu de spijker op z'n kop slaat.

Jouw uitleg dat ik van bovenaf mijn troon zou kijken, dat klopt volledig. Dit geeft mij namelijk een heel veilig gevoel waar ik de controle kan houden. Dat ik in het verleden heel zwaar gekwetst ben, dat heeft er voor gezorgd dat ik mijzelf heel moeilijk openstel. Mijn kwetsbare ik zal niet snel naar buiten komen.

Punt is dat op momenten dat ik me openstel op welke manier dan ook, hetzij op het gebied van de liefde, hetzij in vriendschappen, keer op keer gebeurt er iets waardoor ik wel m'n pantser om moet doen (en daarna niet meer af wil doen).

Dat ik nu een verbinding voel met een jongen (verliefheid is het nog niet) maakt mij inderdaad onzeker. En nog meer omdat er geen bevestiging komt. De situatie op zich dwingt mij er toe om het te laten lopen zoals het waarschijnlijk moet lopen om mij te leren dat ik niet alles onder controle kan houden.

Eerder werd gezegd vrij maken van de illussie. Dit heb ik opgevat als dat die verbinding helemaal niet bestaat en ik uit mijn eigen droomwereld moet ontwaken. Dit wil niet zeggen dat ik hier volledig mee eens was.

Over het kwetsbaar opstellen naar deze persoon: dat heb ik gedaan voor mijn doen, en het resultaat was zeer bedroevend waardoor ik nog meer aan mij zelf ben gaan twijfelen.

De spitituele boottocht eist van mij dat ik mezelf kwetsbaar opstel en het verleden achter me laat, maar keer op keer krijg ik genadeslagen die ik weer een plaats moet geven. Kortom het wordt me niet makkelijk gemaakt :-(

Het is natuurlijk niet alleen maar kommer en kwel. Zo zie ik ook mensen om me heen veranderen en zachter naar mij toe worden. Wellicht dat dit ook met mijzelf te maken heeft. En als ik me niet vergis begint er zelfs een beetje liefde te groeien....

De situatie met de persoon waar ik deze legging voor gevraagd had, die laat ik lopen zoals gaan moet.
Als het de bedoelimg is dat we in dit leven bijelkaar moeten komen, dan gebeurt dat. Daar heb ik het volste vertrouwen in.

Het laat mij namelijk niet los dat er een bijzondere spanning hangt als wij bijelkaar in de buurt zijn, echter wat opmerkelijk is dat hij keer op keer daadwerkelijk wegvlucht. Heel bijzonder wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

Liefs
Mira

Mira

Hoihoi,

Een week later weer  :) veel met deze persoon is er niet gebeurd en komende week gaat er ook niets gebeuren.

Loslaten is mijn thema achteraf bekeken. En daarnaast genieten van de kleine mooie momenten.

Ik geloof erin als iets voor me weggelegd is, dat het wel naar me toe komt. Wat ik op dat moment ermee doe, dat is dan aan mij. Dit zijn zaken die ik niet kan afdwingen en het de tijd moet gunnen die het nodig heeft. Voor mij een hele verandering omdat ik echt moet loslaten zonder er controle over te kunnen houden.

Geen verwachtingen meer en geen hoop....het is goed zoals het is en komen gaat.

Aan de andere kant geeft dat ook weer een gevoel van bevrijding :-)

Liefs
Mira