wie zou er voor mij willen leggen

Gestart door angels, mei 22, 2012, 11:31:08 AM

angels

naar aanleiding van mijn dagkaartjes
zou ik willen vragen of iemand een legging voor me wil doen
met betrekking op nieuw / verandering werk
in het verleden heb ik van mijn passie/hobby,mijn werk kunnen maken
en door allerlei omstandigheden heb ik daar noodgedwongen een punt achter moeten zetten
en is het nog uitsluitend hobbymatig

wie wil/kan er eens voor me kijken

:-* alvast heel erg veel dank

dameblanche

ik heb hier voor je een 13 legging....
pk
1 de vogels
2 d klaveren
3 de brief
4 het boek
5 de hond
6 de muizen
7 het anker
8 de ring
9 de vissen
10 het huis
11 de slang
12 het kind 13 de weg..

vissen heeft een positieve lading, er gaat ook meer zekerheid komen, er komt dan ook iets nieuws waar een contrakt bij ligt...
je hebt met veel geduld iets weten op te zetten, maar er lagen te veel twijfels bij..allerlei ingewikkelde dokumenten, er was meer tegenwerking als iets anders...
toch ben je blijven geloven in je eigen houvast, in je eigen stabiliteit al was dat moeilijk na tal van vruchteloze pogingen en gemiste kansen...
b
verlies van hoop op een betere toekomst, maar j e blijft vastberaden en omkijken naar iets nieus, nu dat gaat er wel komen....
lfs marianne 8)

angels

dank je marianne   :-*

hoop dat er inderdaad iets gaat gebeuren/veranderen
mijn leven,dat grotendeels uit tegenslagen en verdriet bestond
(waar ik achteraf dankbaar voor ben,want daar heb ik veel van geleerd,en ben ik door gegroeid)
is de laatste jaren heel mooi, veel dromen bereikt,en vooral rust
nu ben ik toe aan de volgende stap, dat is die ene droom nog op het gebied van carriere/werk/hobby

dameblanche

goed dat je het ook zo ziet, je maakt een keuze en aan de hand van die keuze weer een volgende keuze, omgaan met teleurstellingen en verdriet maakt je sterker....
je komt er altijd sterker uit....
want jezelf in een slachtofferrol plaatsen lost niks op

toppie mied..en succes verder!