Wil iemand een legging doen m.b.t. mijn huidige werk c.q. een andere baan?

Gestart door hatsjepsoet, mei 21, 2012, 19:14:44 PM

hatsjepsoet

Hallo,

Ik heb een vraag over werk. Ik werk nu een aantal jaar in mijn huidige baan. Ik ben een opleiding gaan doen t.b.v. dit werk welke ik net heb afgerond.
Tijdens mijn opleiding zijn er dingen gebeurd op emotioneel vlak waardoor ik anders naar mijn werk ben gaan kijken. Anders naar mijn huidige baan en inhoud van het werk, soms ook anders tegen de hele sector waarin ik werkzaam ben. Ik vond het lastig om te blijven, was liever weggegaan omdat ik het moeilijk vond om los te laten.
Nu ben ik meer in de gelegenheid om iets anders te gaan zoeken en a.s. vrijdag heb ik al een gesprek wat meer een oriënterend gesprek is en wat het wat mij betreft ook is want ik merk al dat ik al weer wat impulsief ergens op af ben gestapt.

Ik vind het lastig wat ik moet doen wat betreft blijven of weggaan. Zou iemand voor mij een legging willen doen hierover?

Liefs, H.

kristina1975

Hi lieve H,
Ik kan voor je geen legging doen wel succes wensen en hoe dan ook alles is goed.
Liefs

heleen

Hoi H.
Net als believe kan ik geen legging voor je doen, te weinig ervaring.
Kan je maar 1 tip geven, volg je hart.
Voelt je nw. baan goed, geef het een kans. Impulsieve handelen, komt meestal uit het hart. Dat doe je als je ergens ontevreden over bent. En angst houdt de stap veelal tegen.
succes
Heleen.

dameblanche

hallo hatsie, ik wil wel eens voor je kijken....
neem hiervoor het keltsche kruis en zet je kaarten even hier op forum.....

liefs marianne

wat ik in eerste instantie doorkrijg is;
pentakels 5....deze kaart hoeft beslst geen noodsituatie voor te stellen, het kan ook een gelukskaart zijn...
hier gaat het om de beweging, meer beweging , meer kansen in het arbeidsproces....
maar wat blokkeert...aas der zwaarden..het nmen van een juiste beslissing.....
er is nog te veel onzekerheid omtrent je nieuwe kunnen...hieraan zul je moeten daan werken, je durft de uitdaging echter nog niet aan te gaan [staven 2 op de kop]
mogelijk ziul je je moeten gaan focussen op dat stukje....waardoor er daadwerkelijk ook een nieuwe baan wordt verkregen..er spelen te veel emoties mee....
je angsten kelken 7 en de uitkomst kelken 8
je bent op zoek naar je eigen bestemming zowel op prive gebied als op werkgebied..maar je vraagt je af of je wel goed genoeg bent om op zoek te gaan naar je ideaal....

hier ligt een baan voor je in het verschiet....aas van pentakels..maar je zult er aan moeten gaan werken om in jezelf te gaan geloven en dat ook te gaan uitstralen....lfs marianne

heijdenv

Succes meisje, volg je hart en vertrouw op jezelf. Heel makkelijk om te schrijven, minder makkelijk om te doen als we nog in dat proces zitten om het te leren. Je komt er wel.
Liefs, Vicky

hatsjepsoet

Ik wil in eerste instantie even iedereen bedanken voor de reacties en de ontzettende lieve woordjes. Het doet me echt wat! Geeft me ook wel een beetje kracht merk ik.
Ik ga nog verder reageren maar zit nu op mijn werk  :).

Liefs, H.

hatsjepsoet

@ Heleen:
Interessante uitleg over impulsiviteit trouwens. Meestal wordt het (of dat doe ik zelf) negatief uitgelegd als je impulsief handelt. Ik vind het mooi dat jij zegt dat het uit onvrede komt en dat angst de stap meestal tegen houdt. Dat is namelijk zeer herkenbaar.

@ Marianne:
Bedankt weer voor je antwoord en dat je weer de moeite neemt voor een legging.
Ik zag pentagrammen 5 altijd als een negatieve kaart, nooit beseft dat het ook een gelukskaart kan zijn. Grappig weer.
Nog even een vraag over twee kaarten: bekers 8 en pentagrammen 1 (fantastisch trouwens dat die kaart verschijnt!) Is Pentagramen aas dé uitkomst, zeg maar? Lag hij op 6? Lag bekers 8 op 10?

Liefs, H.