Wil iemand een legging doen m.b.t. mijn huidige werk c.q. een andere baan?

Gestart door hatsjepsoet, mei 21, 2012, 19:14:44 PM

hatsjepsoet

Hallo,

Ik heb een vraag over werk. Ik werk nu een aantal jaar in mijn huidige baan. Ik ben een opleiding gaan doen t.b.v. dit werk welke ik net heb afgerond.
Tijdens mijn opleiding zijn er dingen gebeurd op emotioneel vlak waardoor ik anders naar mijn werk ben gaan kijken. Anders naar mijn huidige baan en inhoud van het werk, soms ook anders tegen de hele sector waarin ik werkzaam ben. Ik vond het lastig om te blijven, was liever weggegaan omdat ik het moeilijk vond om los te laten.
Nu ben ik meer in de gelegenheid om iets anders te gaan zoeken en a.s. vrijdag heb ik al een gesprek wat meer een oriënterend gesprek is en wat het wat mij betreft ook is want ik merk al dat ik al weer wat impulsief ergens op af ben gestapt.

Ik vind het lastig wat ik moet doen wat betreft blijven of weggaan. Zou iemand voor mij een legging willen doen hierover?

Liefs, H.

kristina1975

Hi lieve H,
Ik kan voor je geen legging doen wel succes wensen en hoe dan ook alles is goed.
Liefs

heleen

Hoi H.
Net als believe kan ik geen legging voor je doen, te weinig ervaring.
Kan je maar 1 tip geven, volg je hart.
Voelt je nw. baan goed, geef het een kans. Impulsieve handelen, komt meestal uit het hart. Dat doe je als je ergens ontevreden over bent. En angst houdt de stap veelal tegen.
succes
Heleen.

dameblanche

hallo hatsie, ik wil wel eens voor je kijken....
neem hiervoor het keltsche kruis en zet je kaarten even hier op forum.....

liefs marianne

wat ik in eerste instantie doorkrijg is;
pentakels 5....deze kaart hoeft beslst geen noodsituatie voor te stellen, het kan ook een gelukskaart zijn...
hier gaat het om de beweging, meer beweging , meer kansen in het arbeidsproces....
maar wat blokkeert...aas der zwaarden..het nmen van een juiste beslissing.....