Vakantie

Gestart door sweetmami, mei 21, 2012, 17:41:09 PM

sweetmami

Helloooo

Ik ga donderdag een weekje op vakantie en ik neem mee;
- mijn knappe zoon
- een goed gevulde koffer

Hihi....

Wie wil er eens een legging op doen of een paar kaartjes voor ons floepen....

Ben namelijk heel benieuwd hoe we t gaan hebben....

Xx

Sweetie

Wel lieve schat
ik heb ze voor jou eens gelegd en uitgeteld

hier komt het
31 zon 3 schip 29 dame= 27 brief
Ga jij op vakantie naar de zon ???  :D

34 vissen 32 maantje 20 tuin
Het word er genieten en je maakt waarschijnlijk ook wel vrienden

30 lelie 16 ster 10 zeisen
plotste romantiek met een oudere heer  :o

en als mc de ster
het zal je deugd doen en je zal je als herboren voelen  :P

Ziezo meid ik hoop dat ik gelijk heb

rianna

hoi Sweety
ik trok de
Ster+Vogels+Ruiter=Vrouw / mc=Ruiker
je  bent helemaal in folio eindelijk komt er helderheid
je  mond loopt  er van over  samen er op uit je ga genieten
liefs Rianna

Eveningstar

Lieve Sweetmami,

ik stuur je graag op pad met een heleboel vrienden van me. Heb je nog een plaatsje en mogen ze mee?

Isabella = Ik stuur haar mee, omdat ze je komt vertellen, dat het antwoord JA is op je vraag. Ja, de situatie is geheel wat je ervan gehoopt had, dat hij zou zijn.
By the way, Isabella is een lieve engel. Zorg goed voor haar  ;) .

Een elf stuur ik je ook mee... het is de elf van de "Perfecte Timing". Hij was niet de enige, die mee wil... de elf van de "Vraag om wat je wilt" floepte zo maar uit zijn nest, om bij jou te zijn. Hij vertelt je, dat je het Universum mag laten weten, wat je eigenlijk wil  ;) . En Perfecte Timing geeft je aan, dat het het juiste moment is, om een stap vooruit te zetten.

Wanneer ik je nog wat Engelentherapie voor onderweg mag meegeven... en vooral om goed thuis te komen... dan is het wel "Vegetariër en Veganist", die met je meereist. Vers fruit en verse groenten geven je een heleboel krachtige levensenergie, die je spirituele frequentie zal verhogen... Dit is letterlijk wat ze me zeggen... .

En nu jullie er nog bij en het voertuig (vliegtuig) zit vol  :D ;) ;

Ik wens je heel veel plezier en liefdevolle mooie momenten, lieve Sweety!

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Whaaaa geweldig dit!!!

Suus je kaartjes whaaaa helemaal door de dolle heen!!! ooh maar die oude man.. whats that  ::) die gaat zeker op mn kleine passen zodat ik er vandoor ga met die 2 hete stoten... Jose en Juan... :P helemaal leuk dit!

Lieff Rianna, ja! ik ga genieten...

En Damn Eef, jouw posting toen ik die las... het was gewoon emotioneel.. hartverwarmend weet je dat....ik ga ze zeker meenemen dankjewel  :-*

:-* liefffff

Sweetie

Hoe mooooiiii Evening
Prachtig gewoon  :D :D :D
zo dit kan niet meer stuk hé Sweety
;)

shana

ik moet al niet meer leggen zie ik.
Geniet ervan! Niet te veel nadenken.

xxx
Shana

kristina1975

Veel plezier sweetmami, ik hoef geen legging te doen met de liefde die jij draagt en toont zullen jullie een top vakantie hebben!

Eveningstar

Dank jullie wel...

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

ha die sweety,
ik neem op vakantie en neem mee..
het kind floept er al uit...
het kind idd, zonder loopt namelijk niets, maar ook enthousiasme, spontaniteit open staan voor het nieuwe..
en hoe ziet de legging eruit;
pk,
1 de ruiter
2 het schip
3 de zon
4 de vogels
5 de wolken
6 de berg
7 het kind
8 de heer
9 de klaveren

de wens om weer een lichtpuntje te zien om weer neiwue energie te verkrijgen na toch een mat moeizame periode.
de laatste tijd toch wat gesukkelt met energie, moeizaam verliep een en ander, wat blokkades, wat zorgen, wat misgelopen kansen, een en ander zit nog in je hoofd en ook nog een heer die er maar niet uitgaat...
het schip ligt boven je hoofd, dus ook de reis, maar ook hetgeen er op je af gaat komen en dat is nieuwe energei en oo knieuwe uitdagingen..
leggewn we en nog een 10e kaart; de lelie bij, 11e kaart; de roede, 12e kaart; de tuin en 13e kaart; de ooievaar

je ziet deze springplank is nodig het zal je energie veranderen gaan, je komt weer tussen de mensen, ook dat is met tijd en wijlen belangrijk voor je...
terugtrekken oke, maar niet te lang, je bent geen echte huismus, je hbt mensen om je heen nodig..anders wordt je onrustig..
en dat geheel gaat nu weer in evenwicht komen.....

oh ja, niet vergeten mee te nemen...een goed gevulde portemonnee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fijne vakantie, en meis, we zullen je missen..................... :-*

angels

heel veel vakantie plezier, het is je gegunt :-* :-*

kreeft



Suus je kaartjes whaaaa helemaal door de dolle heen!!! ooh maar die oude man.. whats that  ::) die gaat zeker op mn kleine passen zodat ik er vandoor ga met die 2 hete stoten... Jose en Juan... :P helemaal leuk dit!

@sweety, mss is ie rijk, kietelen tot ie erbij neervalt  ;D
ik vraag 10% van de opbrengst voor de tip  ;D
als het een arme schooier is, hoef je niks te geven  ::)

Eveningstar

Pas op Kreeft... dan krijg je ook 10%... van zijn misérie  :P .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

FOEI foei foei Kreeft  :D :D :D

sweetmami

Mwuhahauahahaa kreeft!
Nah weet je hou jij hem gewoon... Keep the change... Ik zeg wel tegen de hoteleigenaar dat ik nog n mooie vrouw id aanbieding heb die nog een baan en een vent zoekt...  :P 2 vliegen in 1 klap...
Als dat allemaal rond is dan gaan we wel kijken naar zn broertjes en neefjes voor mij en als dat allemaal rond is. Gaan we kijken of we die ouwe nog houwe.. Mwuhaha.
Ohh kreeft steek me niet zo aan  :P

Angels, believe, shana! bedankt! lief! Xx

Mar, je legging, ik zat er al op te wachten... Thx lief, op naar de nieuwe energie heb mn porto bij me hihi.

Xx