reis naar nigeria in juli, kan iemand daar es op leggen voor me aub?

Gestart door shana, mei 18, 2012, 08:50:14 AM

shana

hoi,

ik ga in juli op reis een goeie vriend bezoeken in Nigeria, wil graag es weten of het wel veilig genoeg en hoe de reis zal verlopen.
En ook een beetje of die vriend daar betrouwbaar genoeg is, ken hem al lang maar enkel via internet, ik heb er wel een goed gevoel bij, maar je weet maar nooit.
Ik maak me ook best wel zorgen om de vaccinatie tegen gele koorts die ik moet krijgen, dit is blijkbaar niet zonder gevaar.

lieve groetjes
Shana

shana

ik heb zelf een legging gedaan, en het ziet er allemaal heel goed uit, denk ik, gewoon mijn twijfels die me parten spelen.

dameblanche

zet die legging eens hier op dit forum shana, kunnen we ook allemaal een blik op werpen voor je en eventueel aanvulling geven??

Chris

Hoi hoi

Waar ga je naartoe in nigeria?

Ik heb er een aantal jaren gewoond....

Gr Chris

sweetmami

Hiii Shana, ik lees nigeria, ik zeg doen!
Lekker reizen daar en cultuur snuiven...
T is ook goed voor je spirituele ontwikkeling...
Maar ik weet niet hoe je financ zit? Want dan zou ik gaan voor een georganiseerde groepsreis en als je m dan graag wil zien kan je m ook wel ergens meeten...

ik heb het idee dat dit besluit weer voortkomt uit je eenzaamheid... T kan zijn dat hij getrouwd is of t hem om t geld gaat... Of beide maar deze man is niet te vertrouwen... Ik denk dat je dat ergens wel weet..

maar je wil zo graag!

Bij mij geen positieve kaarten nog een goed gevoel....

Maar als je t hebt over t land zelf... Mn hart verwarmd zich

Maar nee dit is geen vriend lieffie.........

Xx

Chris

marianne,nee niet als missionaris...ik was nog jonger  dan nu hihihi

Shana,als dame alleen ......sorry ik zou er eens goed over nadenken...

Gr chris

shana

@ Chris: Lagos state Ijaiye Ojokoro. Ik heb de kaartjes op mijn ticket gelegd en dan op een foto van die vriend.
Hij heeft me zelf uitgenodigd en betaalde zelfs mijn ticket, ik verblijf bij hem en zijn familie.
Ik heb ook mijn vriendin nog es doen leggen op hem en zij kwam tot hetzelfde besluit: hij is een heel lieve vriendelijke man. Hij verbergt ook niks voor me, ook zijn vriendinnetjes niet, hij wil graag naar Europa komen, daar komt hij voor uit en hij wil graag verliefd worden op een betrouwbare vrouw. Dat haalden wij eruit. Hij studeerde in de US, uit die periode ken ik hem, en heeft nu een mooie job in Nigeria.
ik weet wel de legging niet meer, maar zal ze nog eens opnieuw doen.
@ sweetmami: misschien slaat dit op een andere man, ik had een date met 2 verschillende mannen, dus misschien één van hen. Betrouwbare mannen zijn blijkbaar dun gezaaid, maar ik ben van plan hen gewoon als vriend te houden
ik verwacht ook niet direct iets, gewoon beetje genieten van het leven en de reis.
Ik zal mijn legging van alledrie es doorsturen :-)

Chris

Shana

Ik hoop dat je er een leuke tijd gaat krijgen,ik doelde eigenlijk op de veiligheid.Wellicht is dat nu veranderd dan in mijn periode.
Dus ik zou zeggen geniet !!

Gr Chris

shana

hier zijn de leggingen, ik noem ze resp. Cuba, Irak en Nigeria (naar hun land van afkomst ;-))
Nigeria: heb pk heer op zijn foto gelegd:
                wolken
      vogels anker klavers
beer kist  pk+hart  huis weg
        berg slang   zeis
                 vos

irak, pk op zijn foto
                          toren
          sleutel    ooievaar     hart
    zon   boek  pk + klavers  huis brief
           zeisen    muizen       ruiker
                          paard
daarvan maakte ik:hoop, optimisme in het leven, neemt zoals het komt, hoopt op geen slecht nieuws, levensgenieter, ook op liefdesvlak.

nog es Irak: mijn pk (dame)op zijn foto gelegd:weet niet hoe ik dat dan moet interpreteren
                    paard
        sleutel    tuin      ruiker
lelie  maan  pk +ring  wolken weg
       muizen    hart       vos
                     toren

uiteindelijk, Cuba:
                       huis
          toren    weg       ster
maan kind   pk+kruis   berg tuin
          boek    hond     roede
                     ruiker
ik denk dat hij zich wil verbeteren door een huwelijk of relatie, zoekt een vrouw met een huis, is er gerust in dat hij een job zal vinden.

Wat maken jullie er van?

groetjes Shana

dameblanche

mijn hemeltje shana, wat ben je van plan???

iemand leren kennen van internet en meteen al kijken of het huwbare mannen zijn...
tuurlijk die willen alleen maar huwen het land uit, een
betere toekomst..vooruit willen, er is daar geen toekomst...

nigeria, ja daar willen veel mannen via internet aan de vrouw...
ben maar blij dat zij geen geld gaan vragen, want het een en ander moet nog komen...

kijk eens wat er onder de pk ligt, berg slang zeis
                                                                vos

om uit de zorgen te geraken maar een uitweg is daar dus niet of nauwelijks shana....
vruchteloze pogingen ondernomen, toch blijven er obstakels betreffende hun houvast....
het hart ligt op de pk, maar hier voor de tollerantei en acceptatie en ook nog eens een diepe wens die in vervulling mag geraken.....
maar of het een en ander goed gaat komen heeft ook hij zijn twijfels bij liggen......nee shana geen goed gevoel....

irak;

ook hier wil de heer vooruit, de diepe wens om weer licht aan de horizon rte willen gaan zien...

gedachten over uitnodigingen, maar hij heeft er hier meerdere lopen....
de zon mag het een en ander hier ophelderen....
uieindelijk is deze man niet alleen.....

jouw pk, dus hoe jij ertegen aan kijkt;
ook jij wil je hartje de kans gaan geven, mje hebt hier verliezen gelden, leifdes verdriet en deze man heeft je goed aan gehoord, leuk de tijd opgevuld samen, hij bood een luisterend oor...en het geeft nog plezier...je bent erdoor weer in evenwicht gekomen....
er is een uitnodiging van gekomen, maar toch blijf je twijfels houden en in de toekomst worden deze twijfels alsmaar groter en meer....

cuba, ook weer een land dat strak geregeert wordt en waar de mensen het land willen verlaten....
maar hier iemand die ook aan het overwegen is.....
hier spelen ook meerdere  [dames] een rol in het verhaal....
oh shana, shana........
g daar eens lekker op vakantie en laat je trakteren op een etentje, heb er een leuke tijd en vooral alle voelsprieten uitzetten, als antennes.....
ik wil het je niet tegen maken echt niet, ik gn je ook alle geluk in het leven, maar waarom niet met een gezellige hollandse of belgische jongen....
verder er nog een tarot kaart bijgetrokken; bokalen 9 op de kop...
deze kaart wijst op het buitenland....maar het is een te ijdele gedachte.....
lfs marianne

shana

Bedankt Marianne,
:)
ja ik maak er wel een zootje van, ik val op donkere types,...Het is niet zo dat ik ineens iets met die mannen iets wil beginnen, ik wil gewoon na mijn vorige ervaring van in begin weten welk soort man ik mee te maken heb, vooraleer ik daar weer mijn tijd en energie in steek, en hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt om iemand los te laten. dus check ik hen maar meteen.
Ik wil er eigenlijk gewoon van genieten, zonder al teveel verwachtingen, maar ik durf niet zo goed, ben zo wantrouwig geworden t.o mannen...
Cuba heeft al een paar keer voor me gekookt en geeft mij salsalessen, hij is heel leuk om mee om te gaan, gewoon vrienden blijven denk ik.
Irak, is ook al langsgekomen om iets te gaan drinken, en hij vroeg me gisteren mee naar zee, maar dan ga ik weer direkt gaan denken van ha! die wil mij gewoon in bikini zien  :-X. En ik wil eigenlijk zo graag es loslaten en genieten van die aandacht, maar bon dan denk ik altijd als ik dit doe dan loopt het slecht af.
En mijn vriend in Nigeria, daar verwacht ik eigenlijk geen romance of zo van, gewoon vrienden die elkaar eindelijk es ontmoeten.Hij geeft mij raad, ik geef hem raad, ik weet dat hij op zoek is naar iets anders, beters, maar hij weet ook dat dit niet met mij zal zijn.
Ik wou graag op reis dit jaar maar had er het geld niet voor, daarom stelde hij voor om hem te bezoeken en mijn ticket te betalen en heeft dat ook gedaan, ik zie niet goed wat hij met mij verkeerd kan doen. Wat is er mis met een beter leven willen?, dat wil toch iedereen.
Of ben ik weer te naïef?

lieve groetjes
Shana

dameblanche

er is niks mis mee dat je op donkere heren valt shana, je moet wel beseffen dat er verschillende cultuurachtergronden zijn...

ik heb eens verder voor je gekeken...
met jouw pk als uitgangspunt, frappant te vermelden dat de beer-de heer en de hond uit het deck schoten een donkers heer die vooral als vriend in aanmerking kom

de legging; 1 de roede, 2 het boek, 3 het anker, 4 de muizen, 5 het huis, 6 de slang, 7 de maan, 8 de ring, 9 de tuin, 10 de lelie, 11 de brief, 12 de kist en 13 de sleutel...
de tuin wijst op internet...
je houvast uiteindelijk weer proberen te verrkijgen, oplossingen zoeken, naastig op zoek naar weer harmonie in jezelf shana.....
in het verleden heb je vooral te maken gehad met affairres die je onrustig maakten...
je bent je eens gaan orienteren, maar de meesten hebbeniets te verbergen gehad, ook internet, je vertrouwd het niet allemaal, is ook moeilijk omdat je veel achter een beeldig profiel kunt plakken, onzekerheden zullen er altijd blijven hoe je ook de kat uit de boom probeert te kijken..
het is goed om te gaanm zeker nu hij ook je ticket heeft betaald....
probeer vooral te genieten.......
maar zet je voelsprieten open...
je krijgt inzichten waardoor je zekerheid omtrent deze heer op de proef gestelt zal worden...

hierbij krijg ik de zwaarden 6 te zien....
een belangrijke reis......waar vragen worden opgelost...

lfs marianne

shana

Bedankt lieve Marianne,

voor mij is het gewoon mijn vriend bezoeken en voor hem ook denk ik.
Misschien probeert hij er iets meer uit te halen, maar da's normaal zeker bij mannen ;-)
Ik zal er in ieder geval niet op ingaan.
Er is intussen iets uit een heel onverwachte hoek gekomen :-). Een lang verhaal...

lieve groetjes
Shana