mijn hemeltje shana, wat ben je van plan???
iemand leren kennen van internet en meteen al kijken of het huwbare mannen zijn...
tuurlijk die willen alleen maar huwen het land uit, een
betere toekomst..vooruit willen, er is daar geen toekomst...
nigeria, ja daar willen veel mannen via internet aan de vrouw...
ben maar blij dat zij geen geld gaan vragen, want het een en ander moet nog komen...
kijk eens wat er onder de pk ligt, berg slang zeis
vos
om uit de zorgen te geraken maar een uitweg is daar dus niet of nauwelijks shana....
vruchteloze pogingen ondernomen, toch blijven er obstakels betreffende hun houvast....
het hart ligt op de pk, maar hier voor de tollerantei en acceptatie en ook nog eens een diepe wens die in vervulling mag geraken.....
maar of het een en ander goed gaat komen heeft ook hij zijn twijfels bij liggen......nee shana geen goed gevoel....
irak;
ook hier wil de heer vooruit, de diepe wens om weer licht aan de horizon rte willen gaan zien...
gedachten over uitnodigingen, maar hij heeft er hier meerdere lopen....
de zon mag het een en ander hier ophelderen....
uieindelijk is deze man niet alleen.....
jouw pk, dus hoe jij ertegen aan kijkt;
ook jij wil je hartje de kans gaan geven, mje hebt hier verliezen gelden, leifdes verdriet en deze man heeft je goed aan gehoord, leuk de tijd opgevuld samen, hij bood een luisterend oor...en het geeft nog plezier...je bent erdoor weer in evenwicht gekomen....
er is een uitnodiging van gekomen, maar toch blijf je twijfels houden en in de toekomst worden deze twijfels alsmaar groter en meer....
cuba, ook weer een land dat strak geregeert wordt en waar de mensen het land willen verlaten....
maar hier iemand die ook aan het overwegen is.....
hier spelen ook meerdere [dames] een rol in het verhaal....
oh shana, shana........
g daar eens lekker op vakantie en laat je trakteren op een etentje, heb er een leuke tijd en vooral alle voelsprieten uitzetten, als antennes.....
ik wil het je niet tegen maken echt niet, ik gn je ook alle geluk in het leven, maar waarom niet met een gezellige hollandse of belgische jongen....
verder er nog een tarot kaart bijgetrokken; bokalen 9 op de kop...
deze kaart wijst op het buitenland....maar het is een te ijdele gedachte.....
lfs marianne