Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

sweetmami

Chris

Jouw kind

Jouw steun en toeverlaat,degene die jou op de been houdt en waar jij kracht uitput,maar ook degene die jou"nieuwe" wegen wijst !

Gr Chris
:-*

assie63

vertrouwen door je hart te openen, je straalt rust uit als moeder, een besluit nemen wat nieuwe deuren opend en zorgt voor koersverandering, assie xx

sweetmami

Oehhh chris en assie, wat een fijne berichten , dank voor de mooie duidingen 8) xx

sweetmami

haha mn kaartjes voor vandaag

de vogels, sleutel op pk, zon

gaat er iemand vliegen  :D

Sweetie

Goeie morgen Sweety
morgen dit uur sta jij in je bikini te glunderen naar alles om je heen
de pracht van de natuur  :P :P

Je voelt je vrij als een vogel hoog in de lucht zwevend tussen de stralen van de zon en geniet je van de wereld en zijn schoonheid

Heel veel liefs heel veel groetjes heel veel kusjes en heel veel knuffels
Van Suuuuusssss

Chris

Nou ja wie er gaat vliegen is wel duidelijk.. ;)

Maar ben zo vrij en heb toch even verder gekeken dan de vlegels van de 737 breed zijn..

Innerlijk ga je weer of nog meer stralen  ;)
Niuewe mogelijkheden op je pad...wordt je aangereikt door een heer of is een heer...een geschenk zo lijkt het.Iets wat nu nog onbekend is...
Hmm op het einde zou wel iets kunnen liggen van een romantische ontmoeting gezien de sterren vissen en maan..

Veel plezier in elk geval en laat de kaartjes maar thuis he

:-* ;D

sweetmami

Olla  ;D

daar is ze weer.....

heerlijke vakantie gehad!!!

Mn kaartjes voor vandaag

de sleutel, beer op pk, het schip

Sweetie

Hallo lieve schat
Hoe is het met jou ?
Hoe was de vakantie ?
Ik heb veel aan je gedacht !!
:-* :) :D

Eveningstar

Héla hola goede morgen en nen dikke knuffel!

Alles ok met je Sweetmami? Hé is er iets met je?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Juist ik moet nog duiden

Zoek je een oplossing voor iets
Een man ontmoet ( beer) ?

Suus

sweetmami

Hi lieffies!

Nou de vakantie zelf was echt super en de tijd is echt gevlogen wat mij betreft had t langer mogen duren! Super hotel, prachtige omgeving, hele lieve mensen ontmoet..jeps ook mannen mwuahaha maar niks speciaals ofzo... Vooral ik en de kleine.  :D
Gegeten, geslapen en genoten... Uitgerust maar ook heel veel gezien.. Dus topvakantie en voor herhaling vatbaar...

Alleen ruzie met een vriendin van hier... Ik zoek een oplossing ja klopt maar dat wil ze niet.... So.. Niet leuk nee.

Xx

Eveningstar

Dank je wel voor je feedback... zo kan ik mijn gevoel even plaatsen.

Ja, dat is minder leuk, maar niet onherstelbaar, ook al lijkt het nu op het eerste zicht wel zo te zijn.
Positief blijven denken, haar loslaten en je bezig houden met je eigen emoties...

Een hele boterham voor een kleine appetijt ... I know.

Dikke zoen en je vakantie... aha leuk je te horen vertellen daarover!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Je kaartjes,

Sleutel + Beer + Schip = Beer / MC = Lelie

Mijn inziens... betreft het je moedergevoelens, waarvoor je een "sleutel" aangeboden krijgt, om een deur te openen, die je al zo lang had willen openen, maar tot op heden niet gelukt is. Het brengt heel veel beweging met zich mee, maar uiteindelijk kom je er sterker bij uit. Je komt sterker in je schoenen te staan.

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Thanks Eef, nou na de back to reality show v alle was, ruzie en boodschappen . Ook hele leuke berichten dus ben er weer en laat de nieuwe energie zich maar uitwerken. Ga nu ff n tukkie doen met de kleine de jetlag verwerken hihi en dan de sleutels draaien als ik de fotos vanaaf ga showen aan mn zus hihi. Laat die schoenen maar aansterken en shinen, thanks Xxx