Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

sweetmami

Oops de klauwen zijn in de kruidvat geweest
Nou ik ben op alles voorbereid
Muggen hongersnood verbandtrommels welness en speelgoed hihihi.:p

Was dat de roekeloosheid mar :p klopt ik ben niet meer zo zorgeloos....afntoe
Maareh tzoegabe he  ;)

Gelukkig ben ik geen dwaas meer.................

;D

thx lieffies kusxx

kreeft

ik wens je een super-de-super-goeie reis  :-* :-*
geniet, geniet, geniet  :-*

sweetmami

Ahhh lief kreeftje! Dankjewel! Maar ik ben nog niet weg hoor, donderdag pas :D

Xx

sweetmami

goeiemorgen

de beer, de toren op pk, de zon

:-*

sweetmami

PS; ik heb een aparte topic geopend voor mijn vakantie...
willen jullie daar ook even naar kijken... nu jullie er toch zijn  :P xxxxxxxxxxx

Sweetie

Goeie morgen Sweety
moeder de beer verlaat haar huisje en vertrekt naar de zon

En de zon scheen op haar bolletje, moreaantje zo zwart als roooeeeettt ging eens wandelen zonder hooooeeeedddd  en het zonnetjes scheen op haar bolletje en ze droeg een parasolletje zoiets  :D
leuk hé dit liedje kwam in me op toen ik jou kaartjes zag
:D ;) :-*

Chris

Vleugels uitslaan,nieuwsgierig wat je te wachten staat,maar ook het verlangen naar rust

niet je klauwen gebruiken he  ;) ;D
Ook ik kan het mis hebben  :D ;D

Grtz Chrizzie

Sweetie

Ze zal ze nog knippen voor ze vertrekt ( haar klauwen hé )

sweetmami

knippen, vijlen en lakken  :P

thx lieffies... jaaaa echt nieuwsgierig rust maar ook gekkigheid hoor suus, grappig dat je daarmee komt.. ik en die kleine zijn dol op liedjes maken.. althans, vooral ik, dus hij doet verplicht mee.. en nee ben absoluut geen voice off holland succes, vandaar de selfmade liedjes dan valt het niet zo op  ;D

Sweetie

:D :D :D
straks stap je het vliegtuig op of in de wagen of bus en zing je uit volle borst het liedje van Suzy 's Moreaantje, zeker weten dat je daar nog aan denkt hé  :D :D :D en dit blijft lang hangen hoor ben het al heel de tijd aan het zingen

rianna

hoi Sweety
als moeder zijnde je torentje verlaten naar het zonnetje het is een positieve periode
liefs Rianna

Eveningstar

Hoi Sweety!

ik heb zo iets van "hoog en droog", als ik je kaarten bezie en ik zie je vleugels, net als moeder kloek, over het geheel slaan. En het was goed...  :) .

Nu weet ik niet of die klauwen bij dat kieken (moeder kloek) passen of horen, maar in ieder geval... opletten hé. Desnoods van die klauwenkousjes aandoen hé, Sweety! Je gaat met vakantie!

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

mwuahuahaa suus, ik ga jouw teksten hummen als we gaan opstijgen... beetje mn buurman bang maken  :P

en Rianna, yes it is!

En Eef, yes i will!

thx lieffies  :-*

sweetmami

goeiemorgen

voor mij floep het kind

de hond, de ruiker op pk, het hart

:-*

Sweetie

Hihihi
het kind en jij ook nog kind blijven om gekke dingen te doen
het verlangen is groot om te vertrekken je hart is vol van vertrouwen en je voelt de reis als een geschenk
je kijkt er heel erg naar uit en ook naar de rust

liefs
Suuusss  :-*