Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

kreeft

sweetmami

ja sweetje had een berg van die berg kristallen mee moeten nemen naar het ziekenhuis... ::) >:( :-X :-[

kleintje zit weer met zn beentjes en zn voetjes in het gips.. weekend gaat dus ook niet door...dus ja het is herfst...  maar ey wat in het vat zit verzuurd niet he......

enneh voordeel van de ellende is dat het zich uit in poetsdrift dus mn huisje is picobelloooooooo  ;D :D ;)

EN, ik heb net een uitnodiging in mn mailbox van een vrouwtje hier in mn stad om op gesprek te komen voor haar zaakje en workshops want ze is nog op zoek naar iemand :D dat is dan wel weer heel leuk!!!

:-*

kreeft

Citaat van: sweetmami op juli 11, 2012, 19:32:53 PM
enneh voordeel van de ellende is dat het zich uit in poetsdrift dus mn huisje is picobelloooooooo  ;D :D ;)
zooo, poetsdrift, hé, ik zie het blinkennnn tot hierrrr  ;D
hoeveel vraag je per uur om hier te komen verder doen?  ;D
ik zal je wat kristallen in de plaats toegooien  :D :P
sterkte ermee, mensje  :-*

sweetmami

thanks lieffie, komt helemaal goed!

voor vandaag heb ik

het schip, anker op pk, de sterren

dameblanche

zo wie zo komt het allemaal goed, kijk een s wat voor een kaarten hier liggen..
het schip geeft aan dat wat op je af komt, en dat geeft zekerheid op het gebied van het paranormale,...

Sweetie

Ons Schattie

gaat ze op haar jacht gaan zitten genieten van al wat er om haar heen gebeurd
Suus

arend

Hallo Sweety,
je ankert je schip en geniet van een prachtige sterrenhemel,
ziet er goed uit, hou vertrouwen, komt goed 

kreeft

hai sweetje,
hoe was je dag ?
:)

Alain

ja eigenlijk hoe gaat het ermee, hopelijk niet te veel zorgen...
xx

sweetmami

Hi lieffies, nou ik kwam gister helemaal leeggezogen terug, maar hij was er juist heel goed onder, waardoor ik het ook weer snel om had kunnen zetten.... maar toen kwam de nacht, en de nacht was echt verschrikkelijk!! Die kleine heeft zo geschreeuwd, zo gehuild... uren achter elkaar, ik zat echt met mn handen in het haar, weer een nieuwe leeftijdsfase he en ik maar proberen te sussen en uit te leggen... maar wat er dan in zn koppie heen gaat weet je ook niet en viel ook niet te bespreken. Hij viel vanmorgen rond 6 uur pas in slaap, ik had de wekker gezet om half 8, gewoon opgestaan, de dagelijkse dingen gaan doen en ben hem gaan liften. Ik barst gewoon van de energie, en die kleine heeft een beetje gehuild, gemopperd en gedaan maar over het algemeen ging het hardstikke goed....ik heb offcourse hele entertainment show opgezet maar heb ook nog wat dingen voor mezelf kunnen doen, waaronder indd een afspraak voor sollicitatiegesprek  :D dus ik heb echt een voldaan gevoel. Ben zo trots op ons! En ik hoop gewoon dat het vannacht beter gaat......... :-X

:-* :-*

sweetmami

Joehoe lieffies, even een hallootje, alles is oke met die kleine, gaat steeds beter en ik ben ook lekker id weer... gister nog lekker rond gerommeld en vandaag hele dag visite gehad...druk, druk, druk hihi

even mn kaartjes,

de toren, de hond op pk, de vogels

kreeft

er vertrouwen in hebben

knuffels  :-*