Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

arend

Haha, geniet maar verder hé Sweety  :-*

sweetmami

Haha yes i will Arend dank je wel... :-*
en nee Kreeftje, helaas, een wilde vrouw in de nacht, een moeder overdag he  ;)
en toen dacht ik gisteravond om 20:00 uur eindelijk slapennnnnnnn toen die kleine erin lag, stond er weer onverwachts bezoek voor de deur.. hahaha alsnog wel gezellig hoor dat dan weer wel. Nou tis maandag dus dan gaan we weer rondbellen, mn huisje cleanen en dan komt mn zus straks haar kindjes brengen en dan hopelijk vanaaf op tijd SLAPEN (met hoofdletters) hahaha.

Een goeie maandag morgen iedereen!

voor mij het schip, het maantje op de pk, en het vosje.

:-*

Eveningstar

Hallo Sweetmami,

voor jou... de Maan,
laat je maar eens goed gaan.

Neen niet meer met eten en veel wijn,
maar met emo...dat doet wel een beetje pijn.

Eens verlost van die pijn,
komt het schip... en vreugde mag er dan zijn ;) .

Op je schip zit je vosje ook,
en je pijn gaat op in rook.

Genieten  jullie allebei,
dan voelen jullie je vrij :).

Liefs,
Eveningstar

arend

Hallo Sweety
terug-van-weg-geweest en hoe  ;D
misschien wat wantrouwen betreffende werk?
het ziet er nochtans goed uit op het schip,
voel je vrij (doe je al, maar be(vast)houden he),
gooi die zorgen maar als het kan overboord,
en ook een goeie maandag terug  :-*

sweetmami

Hi lieffies, dank weer voor de lieve reacties..!!
Ik ben nooit vies van een goed advies van een goeie vriend... ;)
Dus gister mn werkplannen besproken en besloten om ff on hold te zetten na de ingreep v mn kleine..ik heb zijn aandoening volledig geaccepteerd dus dat maakt t makkelijker maar tuurlijk is er zorg. Verder heb ik een flinke inhaalslag kwa uitjes en geniet ervan met volle teugen!
Geen overmatig eet en drank gebruik, ik woog 95 kilo en nu 70 dus kijk wel uit ;)
Tuurlijk niet vies v een hapje en een drankje maar compenseer t goed heb een passie voor koken en probeer dat ook gezond te doen en sport ook veel.
Verder doe ik niet behouden, ik ben nu de boel aan t uit-en opruimen en vrijdag tm maandag mogen we weer op pad  :P Yes, tis genieten met de kleine kleuter!
:-* :-*

Sweetie

Hoi Schattie
Op verplaatsing met u kleine jongetje
Suus

dameblanche

ha die sweety, dus laat alle sweets maar staan anders zity het binnen no time er weer aan....

de ongeziene wereld speelt een heel belangrijke rol bij je,gaat ook meer en meer spelen, je wordt steeds gevoeliger, op een gegeven moment ga je zelfs uit duiden waarbij je handen meewillen werken, waarbij je je constant met de duimen over je vingers gaat wrijven...

sweetmami

Hi lieffies, ook jullie bedankt voor de reacties!!!

Suus, jazeker! We gaan er weer een lekker lang weekend op uit saampies!  :-*

Mar, jazeker! Ik ga een cursus doen, om het eea uit te gaan werken. Ze starten in september... Ook ben ik nu elke avond die kleine breeduit aan het masseren, de energie in mn handen is echt enorm en trok ik vandaag ook nog eens een healingkaartje  :D Ik ben heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen...:-*

sweetmami

goeiemorgen lieve catwebbers,

voor mij

het kind, de boom op pk, de vissen

:-*

Eveningstar

De gezondheid van je kind gaat er op vooruit! ;) :) :) :) Of.... is het jouw innerlijke kind, dat er op vooruitgaat?

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi lieve tante, haha, mijn innerlijke kind kruipt niet meer maar huppelt hihihi ;)
Heb morgen ziekenhuisbezoek voor mn kleine, fijn dat de kaarten er goed voor liggen...dankjewel voor je duiding. Kusx

dameblanche

je staat duidelijk weer in je kracht, je eigen kracht..waarbij ook je spontaniteit weer als vanzelf opborrelt soms moet je daar wel eens moeite voor doen en andere dagen gaat het vanzelf zoals nu vandaag, je voelt je goed het is zomer.....
probeer zo veel mogelijk op te laden, want het wordt ook weer herfst, een iets moeilijkere tijd voor je sweety....
dus hamsteren!!!!

maar nog even terug komen sweet, ik zie je handen ook zij tintelen als het ware, daar zit ook je kracht en met je handen kun je verbinding maken met beide hersenhelften en andersom.....
welke cursus ga je doen, je maakt ons nieuwsgierig, en zijn er proefkonijnen voor nodig????

sweetmami

Hahaha ja hamsterennnn en opladennn maar daar ben ik me ook heel bewust van hoor  :-*

Maar Mar onze zomer pfff mag t ietsje meer zijn  :P
Volgens mij is t al herfst hihihi

En haha leuk, je bent niet de eerste aanmeld proefkonijn :D
Ik stuur je morgen even een pb met de links goed...

Ga nu mn ovenschotel eruit halen hmmm krijg zo eters xxx

Fijne avond allemaal!

Vlinder

Het gaat je goed Sweety, je bent blij en werkt aan je persoonlijke ontwikkeling.
Goede koers vaar je

Groet Vlinder

Eveningstar

Hoi Sweety,

neem ook een bergkristal mee... .

Liefs,
Eveningstar