Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

sweetmami

Hey liefjes, dank voor het meekijken!

Nou die beer multi tasked met haar kind. Ik ben dus druk id weer met organiseren. En niet alleen leuks en uitjes. Mn kleine gaat na de schoolvakantie naar school maar moet daarvoor ook nog een paar weken in t gips dus *** maar heb inmiddels nog wat ontdekt wat ik met hem wil gaan doen dus dat ben ik aan t uitzoeken. En ik ben ook bezig met werk. Heb een aanbod gekregen om te gaan freelancen met iemand uit mn omgeving en mn oude baas wil me weer terug maar ik heb inmiddels zelf ook een plan. ik ben heel erg enthousiast. Tis allemaal even uitzoeken, passen en meten. We hebben t nu goed en t moet ook goed zijn uiteraard... Wordt vervolgdt...
Sowieso heeft die kleine mij nodig, ik hem ook hoor, we moeten het samen doen en ik bescherm en verzorg mijn team wel hoor  ;)

Xx

kreeft

dag sweetje,
ja zo is dat een kind moet je verzorgen en beschermen  :D
zelfs al moet ie soms ff op de gang  :D:-*

sweetmami

sweetmami

goeiemorgen deze morgen

de ring, het boek op pk, de brief

:-*

Sweetie

Hallo Schattie

lijkt een cursus waar en contract aanhangt  daar krijg je bericht van

Suus

nunu

Hallo Sweety,

Je komt iets te weten wat je eerst niet zo goed kon overzien.

liefs Nunu

Chris

sweetmattie

Niet zo'n hele mooie kaartjes,m.i.
Er komt je iets ter ore wat zorgen baart.Je zult oplossingen moeten zoeken.Het zorgt even voor wat onrust,maar je hebt de kracht om dit af te sluiten

Grt  Mattie

rianna

hoi Sweety
het vertrouwde kringetje stap je niet gauw uit maar er worden dingen duidelijker waardoor je een besluit moet maken wat je weer sterker maakt
liefs Rianna

Eveningstar

Hoi Sweety!

Je zal waarschijnlijk nog niet alles uitgezocht hebben i.v.m. een afspraak of contract of overeenkomst. Je zoektocht zal niet te lang duren, want je krijgt bericht.

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Hi lieffies, zo jullie hadden er zin in! Dank weer voor het meekijken  :-*

Zoals ik al zei lopen meerdere dingen, 1 zit mee, ander zit tegen, thats life...
maar heb alle tijd om alles uit te zoeken en te doen wat ik leuk vind en goed voor ons is, en is geheel vanuit eigen iniatief, niemand zit er op mn kop dus ik maak me niet zo druk. Its all good!! :-*

kreeft

joe-hoe  :P
alles goed daar  :D

arend

je neemt me de woorden uit de pen, kreeft  :)

sweetmami

Heel goed! Met jullie??? Lief dat jullie aan mij hebben gedacht! wat feestjes achter de rug. Ik ben er maandag weer... Tuurlijk... :-*

kreeft

natuurlijk denken we aan jou,  :D
feest ma lekker door, wel op tijd rusten, hé  :-*

kreeft

ligt ws ergens voor pampus,  :P
komt door al dat feesten natuurlijk  :P
:D