Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

Alain

hey sweety,
je maakt een einde aan het  eenzaam zijn...
xx

dameblanche

alles gaat goed, alles gaat voortreffelijk, toch prakkezeer je sweety?

sweetmami

@ Alain, nog steeds single maar al een lange tijd niet meer eenzaam, gelukkig......
@ Mar, heb net zitten prakkezeren voor Kreeft, vanmorgen nav een voorval, maar verder vandaag ben ik niet verder gekomen dan of ik die ijs en dat patat wel naar binnen zou werken, aangezien ik alweer een paar kiloos ben afgevallen   :D

Thanks lieffies...  :-*

sweetmami

goeiemorgen trouwe catwebbers haha

voor mij vandaag

de sleutel, ruiter op pk, de weg

:-*

Eveningstar

Hoi Sweetmami,

het zou mooi zijn, mocht er een ridder op een wit paard je een sleutel aanbrengen en de weg voor je zou vrij maken... .

En misschien is het ook wel zo, dat er iemand je pad aan het vrijmaken is en waarvoor ie / zij een goede oplossing voor je heeft. Niet vergeten ernaar te handelen hé.

Ik duim voor je.    ;) :D

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

dameblanche

te dik of te dun, als je maar 'naar het leven 'leeft,
als je maar in zelfliefde en zelfwaarde besefl leeft, en ook gelooft in jezelf, als je maar van uit je eigen  ík' kenr kan functioneren vanuit je hart , jouw orginele lichaamsvormen creeert vanuit je diepste, liefde vole zlef-kern..

een mooi mens leeft niet naar schijn, maar naar waarheid, voelend vanuit haar hart, dankend dat het mag eten!

je denkt niet op zelfdesstruktieve wijze, maar bent blij om wie je bent.....

je kunt hier ook ongelofelijke denkspinsels onheen breien.....

maar de sleutel, de ruiter en de weg.....
jammer dat het niet omgedraait ligt, dan was het een duidelijke beslissing geweest...
maar aan duidelijke beslisingen nemen ...wordt aan gewerkt......niet?

Sweetie

Dag schattie
Wat ik hierin zie schattie
je hebt de oplossing gevonden voor jezelf en met twijfels .. daar zet je een kruis over    :P

Suzy

rianna

hee sweety
nieuwe deuren worden geopend  het bericht wat je ga ontvangen  werpt je op het andere been
je gaat het anders aan pakken
liefs Rianna

Chris

Sweetmattie..

de sleutel, ruiter op pk, de weg

De sleutel in handen hebben maar nog niet weten welke kant je op moet draaien?? ::)

Gr Chris

sweetmami

mwuahuaha Mar, die filmpjes van je!!!!!  ;D Heerlijk...

ja lieve collega catwebbers, wat ontzettend lief en leuk al die duidingen!!! Word er zo blij van!!!!

Nou mijn dag tot zover... mn koffertje ingepakt en kadotjes gekocht voor mn uitstapje dit weekend. En 2 aanbiedingen gekregen voor 2 uitjes op dezelfde avond, heerlijk om met dat soort "problemen en keuzes"  :P bezig te zijn.....
En dan komt straks die zogenaamde ridder die mag zn sleutel in zn zak steken....(Raak Rianna helemaal juist hahahaha, precies wat ik voel, wat ben je goed de laatste tijd pow pow pow!) Ik ben er nog niet uit of hij hem kan afgeven aan een andere ridder sowieso het pad is vrij...(Raak Eef)
Duik zo eerst nog even de speeltuin in met mn kleine en jahoor Mar daar gaan we gewoon weer een ijsje eten... (Raak Mar) Als het maar niet te bont word heah.... Lijnen doe ik elke dag, maar dan morgen  ;) Wat heb je alles weer lief geschreven  :-*

Ofwel de kruisen liggen in het archief in de toren.....(Raak Suus) en natuurlijk ligt er dan nog een hele sleutelbol op me te wachten  ::)...(Raak Chris) maar...........alles op zn tijd...........

Voorlopig wil ik nog gewoon even lekker een bloemetjesgordijn zijn, rustig blijven hangen zoals een gordijn  8) van dat liedje weet je wel mahahaha :D

dameblanche

sweetmami

mwuhauahuahuahauhauha!!!!! geweldig!!!!

lieffies, kaartjes voor vandaag...
trommelgeroffel.......
de weg, de ruiker op pk, de lelie

en ik ga morgenochtend vroeg weg, ben ik er maandag weer.........

:-*  :-*

Eveningstar

Je gaat op weg, Sweetmami! Let op de goede raad voor onderweg... .

Goede raad = geniet, geniet, geniet en relax, relax, relax en kom terug, kom terug, kom terug  :D :D :D .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Dag Schattie

wat zien ze er weer mooi uit

op weg naar genot .. zalig met iemand ?

geniet ervan lieverd en wees voorzichtig ..