Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

sweetmami

Haha Eef, deugniet   :P

Thanks lieffies!

Nee uitslapen mag niet vd baas, was t maar waar! was alweer in alle vroegte in de weer en de regel, ja daar krijg je wel stemmingswisselingen van ja damn mwuahaha... Maar ik vertrap alle bergen met mn nieuwe schoenen of sterker nog ik zie ze niet eens meer als berg hihi.. Vanmiddag heerlijk in t zonnetje gezeten met mn mams en de kleine, lekker gekletst... Raad gedeeld zullen we maar zeggen... men nemen alleen nog maar raad waar we wat invinden he Suus.. We gaan t niet meer ingewikkeld maken..

Ontroerd ben ik jazeker, happy and blessed... !

Xx

Eveningstar

Toch niet uitgeslapen... ? Ik dacht al... "good morning" om +/- 12.00u. 's middags....?

Ben blij, dat je genoten hebt... dat kan zo zalig zijn in het zonnetje zitten. :)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

 :D :D :D
Ze ziet de berg zelfs niet liggen .... is ons Sweety gegroeid zeg  :o

sweetmami

mwuhauahuaha.... de bergen zijn er nog wel, ga er gewoon anders mee om  ;)

kijk weet je vorig jaar ben ik gewoon tot de bodem gegaan. Ik was dat gegraaf en geanalyseer ook niet gewend he, ik had daar voorheen ook geen tijd voor gehad... dus er kwam heel wat verwerking naar boven.
Ondertussen de operatie en nasleep van mn kleine, relatiebreuk, amper tijd voor mezelf en mn sociale contacten, moeizame dingen eromheen... dus ik heb toen gezegd dat dit mn jaar zou worden en dat is het ook. Al struikelend komt men tot zichzelf  ;) Het gaat nu beter met mn kleine dus ook met mij. Het word allemaal wat makkelijker. Ik heb nu ook meer vrije tijd want die kleine gaat nu elk weekend een nachtje naar mn moeder dus dan heb ik ook wat meer ME time, ontspanning, leuke dingen, maar ook om te doen wat ik leuk vind en te kijken wat ik nog meer wil en dat benut ik, ik heb hierdoor gewoon veel meer energie! En de ME time en de energie die het bij mij vrijmaakt ben ik veel zuiniger op dan voorheen ;). Sommige dingen wil ik gewoon niet meer en sommige dingen kan je niet omheen, Als je er alleen voor staat met een kindje die veel zorg nodig heeft kom je onderweg gewoon moeilijke dingen tegen. Dat is gewoon zwaar. Dat is gewoon zo. Dus als er wat is trek ik aan de bel maak ik het bespreekbaar keuze maken en verder gaan...Ey en dingen veel simpeler maken dat lucht op hoor haha. Nu gewoon even genieten van de tijd dat het goed gaat en opladen..... Thanks lieffie :-* En ja Eef, ik kan niet ontkennen dat zon ook heel veel met een mens doet!!! Ik word daar zo blij van!!!!!!!!

voor vandaag heb ik

de ruiter, de weg op pk, de zon

:-*

Eveningstar

Hoi Sweety,

de ruiter, de weg op pk, de zon

Die zon loopt voorlopig nog met je mee op je pad, waar je ook naar toe gaat ;) :) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Goed zo meid en ik wordt blij van jou blij te horen  :D

En zo gaat ze verder stap per stap en nu te paard het mag al wat sneller gaan want de zon schijnt op haar bolletje en dat geeft haar vertrouwen in alles wat ze doet

Suus  :-*

dameblanche

ik ben eens even terug gegaan naar de jaarkaarten destijds..
de hoge priesteres..
intuitie, psychische vaardigheden en spirituele kennis opdoen, uitbreiden, ook dankzij dat het meer en meer in kaart brengen voor jezefl.
je bent een leerfase ingegaan, waarbij je meer en meer aangetrokken wordt door etsoterische aard.
hier op deze site alvast heb je meerder mensen kunnen 'ontmoeten' die je hebben onderwezen over de verborgen mysterieen van de occulte wereld, ook hebben wij van jou kunnen leren.
ook je krachten op het gebied van intuitie en inzicht zijn toegenomen..
en we zijn nog maar op het midden.....

hier nu de ruiter en de zon.....
positive gedachten die je helpen een keuze te maken, de keuzes die je maakt bepalen je levenspad...
en op dit moment zijn je keuzes duidelijker dan ooit...
je staat nu 100% achter je zaakjes, een heel verschil met vorig jaar rond deze tijd....

Sweetie

Hou jij een boekje bij Marianneke

:D
Vind dit wel leuk

sweetmami

Ahhh Marianneke hihi, leuk he suus...

super lief en mooi Mar, dankjewel  :-*

dameblanche

nee het zit op mn harde schijf.....
hihi, nee houdt wel een boekje bij van de jaarkaart en ook de dagkaarten....
zo kun je je loopje in de gaten houden....
of te wel ik loop in de gaten...

Eveningstar

Hoi Marianne,

Ik heb het heel lang voor mezelf opgeschreven en dan daarna gekeken wat er precies van geworden was van wat ik opschreef. Je krijgt idd dan een heel overzicht. Zo heb ik wel veel kunnen leren.

En enkel van je zelf, Marianne of van iedereen, waarvoor je kaarten duidt?

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

nee hoor eve, dat gaat me boven me petje, maar idd ik zie wel wat hier en daar speelt natuurlijk :P :-*

bloske

hoi hoi,
volgens mij ga je een postieve vooruitgang boeken en de juiste beslissingen nemen :)

sweetmami

Hi dames, erop uit geweest, hele lange dag gehad, kon mn kaartjes weer niet laten vanmorgen tuuurlijk! Dus nog ff delen; De ruiker, boom op pk, de sleutel...

:-*

Indd Mar, hier kan ik later terugkijken altijd fijn!

En Welkom Bloske, en bedankt voor je mooie duiding!

  :-*

Sweetie

Hoi Sweetje

Praten over groei met een dame en er diend zich een oplossing aan

Suus