Mijn Kaartjes

Gestart door sweetmami, mei 17, 2012, 19:50:00 PM

sweetmami

Een goeiedag weer deze woensdag!

voor mij vandaag;

de hond

de sterren, sleutel op pk, de maan

:-*

rianna


hoi Sweety
we zijn weer op de helft van de week  de tijd vliegt voorbij he
je kaartjes zeggen hou vertrouwen  in alles maar vooral in je zelf en jouw gevoelens
de sterren geven je helderheid er zullen nieuwe deuren worden geopend die je emotioneel maken
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Sweety

het vertrouwen

de hemel trekt op open en je ziet straal blauwe hemel
Hangt hier romantiek in de lucht ??

Suus

sweetmami

Thanks Rianna en Suus klopt helemaal....Nog geen romantiek misschien voel ik dat vanavond hihihi... wel ontzettend blij, vertrouwen en nieuwe deuren!!! :-*

Eveningstar

Hi Sweety!

Ik zie het al voor me... ligt ze daar op haar rug naar de sterren en de maan te kijken en... de oplossing schiet haar te binnen.

Je doet me dan denken aan het liedje van Marco Borsato en De Bestemming!

Ik heb een heel lekker gevoel bij je kaarten.

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

hallo ssweety, alweer een beetje gewend aan het kikkerweer hier...
de hond, geeft vaak geduld aan....
ook trouw blijven aan jezelf.....
mooie kaarten overgens voorwaats gaan, niet achterom kijken, de sleutel ligt erbij, je weet dat dit ook de oplossing is in tijden van angst en onzekerheid......

ook ben je wat aan het uitzetten....visje uitwerpen..
tellen we een en ander bij elkaar op, dan kom ik uit op 49.....4+9=13...
iets nieuws......
plus 32 = 45 is opgetelt ook weer de 9, goede vooruitzichten, het gaat werken voor je..

Eveningstar

Betekent "uitzetten" ook verdikken bij jullie? Bij ons staat het voor "dikker worden".  ;)

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Haha! Ja lieffies, super voldaan gevoel, heerlijke dag gehad en lekker bezig... De bestemming whoehoe  :-*

sweetmami

Mornin mooie vrouwen!

de tuin, lelie op pk, de ooievaar

veranderingen en promoties geleid door mijn leiding  :P

:-*

dameblanche

die vakantie heeft je ontzettend goed gedaan sweety, je bent goed in evenwicht gekomen, harmonie is behoorlijk herstelt ,je wil vooruit, het gaat ook weer vooruit, klaar ook voor verandering, maar die verandering daadwerkelijk ook zien....

rianna


hoi Sweety
er is steun die je ondervind vanuit  je vriendenkring 
misschien nieuwe vrienden leren kennen
in ieder geval komen er wat veranderingen
liefs Rianna

Sweetie

jaja hetzelfde als je andere kaartjes

Sweety gaat weg met een heer en het wordt heeel gezelig en warm

Suus

Eveningstar

Hallo Sweety,

rust in en voor je zelf, genietend van je omgeving, waarvoor je een verplaatsing mag voor doen.

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Thx lieffies! Klopt rust in en voor.. En ook nieuwe mensen.. Gezellig leuke dingen doen met en voor elkaar! En jahoor die heer doet gewoon lekker mee maar hij moet niet teveel ruimte innemen wat hij telkens probeerd ik krijg het daar benauwd van. Me, myself en de kleine time, vrijheid, blijheid.. Eerst vastigheid en zekerheid op t thuisfront creeeren dan verder...de tijd is er en de kansen zijn er. Xx

Chris

Niks mer aan toe te voegen....Geniet !! :D ;) ;D :-*

Gr Chris