Mijn Dagkaarten

Gestart door Chris, mei 17, 2012, 13:01:33 PM

Vlinder

de overwinning waar je over na moet denken, en je er bij neer moet leggen, wat het je brengen zal

Sweetie

Hallo Mattie
succes in je loopbaan door alles te ordenen in je leventje let wel dat je niet TE perfect bent want dan verlies je een deel van het leven Matteke   :)
Suus




Chris

@vlinder

Overwinning?Ik weet nog niet welke,maar er bij neerleggen klinkt niet zo feestelijk hihihihDe tijd zal het uitwijzen ;) ;D

Suzymat..

Ook hier  evenals bij vlinder..overwinning of suc6 ...het zal in het proces zitten denk ik...
Ik te perfect??  ::) ::) ? Is wel een van mn handicaps...vrees ik

Thx lieverds

Gr Chris

Chris

voor deze stralende vrijdag

Munten 8-dood op zn kop -bekers 9

toch een ommekeer gaande ??Geen staven en zwaarden... ;D

Gr Chris

Sweetie

Hallo Mattie
Munten 8-dood op zn kop -bekers 9
Talenten en energieen , maar je weigert veranderingen aan te brengen omdat je tevreden bent met hetgeen je hebt

Suus  ;)

Chris

Hallo suus.. ;D

Ik ben zeker tevreden maar ik weiger niet veranderingen aan te brengen..integendeel ik wil graag veranderingen.. ??? ::)

Thx mattie

Sweetie

Dan moet je u kaartje recht houden Mattie  :D

Chris

Hihi zal er aan denken suus !! ;D

dameblanche

munten 8 geven een gefocust beeld te zien, eigenlijk focuus je je te veel  op toale veranderingen en ommeslagen...je voelt dat zij eraan komen, maar er is weer een dag voorbij en er is nog niks gebeurd, datgeeft je een doof gevoel eigenlijk, toch blijf je zoeken naar juist die ene beker

Chris

@marianne

ik focu me idd op veranderingen en idd blijf zoeken ::)

gr chr





Chris

#445
vandaag

zwaarden 6-bekers 10-bekers 2

Alles op zn kop .. :( denk dat ik aan de verkeerde kant van de tafel gezeten heb...

Lekker tegenstrijdig lijkt me zo.. ???

gr mattie

dameblanche

haha, het is maar waar je voor kiest.....
maar als dat je vaste plaats is aan de [stam]tafel, zul je er aan moeten geloven....
de zwaarden 6 onderste boven, betekend een bevrijding van een situatie die onderdrukkend is, die alsmaar zwaar op je hoofd blijft liggen, je wilt verandering, maar je weet ook niet presies wat je aan die situatie zelf kunt doen...
het ligt ook aan 'de ander' je bent ook ee nbeetje afhankelijk van net dat andere, net dat andere aanbod, waarbij de kelken 10 ondersteboven eigenlijk aangeeft, dat je een beetje op je tandvlees begint te lopen...
maar mattie...zoek niet je betere helft in een ander......

Chris

hihihi nee die zoek ik zekere niet in een ander hoor...maar vwb tandvlees....daar gaat het wel naartoe ...pfff maar leeuwtje geeft niet ophe


Thanks marianne

dameblanche


Chris

feelgood today ,of de kaartjes het met me eens zijn???
Hoge priester-staven 6-magiƫr upside down ???


Grtz mattie