mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

rianna

hoi Arend
je zoekt voor je zelf uit hoe je het beste de sleutel tot je hart kan aanreiken
je besluit  zorgt voor gepieker en het lijkt een berg waar je tegen op ziet
toch laat je je argwanende gedrag achterwegen om zo iets nieuws te beginnen
ondanks je twijfels sla je een andere weg in
liefs Rianna

Vlinder

Dag Arend, Wil even proberen mee te denken,
Zag meteen  de combi vos en ruiter, muizen, hmmm, je bent argwanend en vlg mij is je intuitie sterk.
luister ernaar!

Groet Vlinder

arend

@sweety, kijk nou even, en dat ik zou benieuwd was wat volgende betekende: nou die man is zelf ook met het eea bezig kwa verandering...: haha nu hoorde ik het toevallig, ie is 7 op 7 aan het werken want bezig met verbouwingswerken ook  ;) thx :-* 'k moet wel zeggen ik wil graag de komende maanden wat werk steken in een manu dat je weet nooit hopelijk ooit een boek zou kunnen worden (een mens mag eens dromen nietwaar  ;D), niet dat ik het erg vind dat mijn hobby straks enkele maanden stopt, ik kan het wel eens forceren dat ik hem eens ergens toevallig tegenkom misschien, ah wie weet, hij loopt ook niet weg heb ik de indruk  :-[ ;) en ah wat ik vind hem wel interessant maar wordt altijd veel te vlug verliefd (ik begin mezelf te kennen, dus probeer ik niet té enthousiast te lopen)

@suzy: 't ja een bericht, misschien weer een nieuwe jobkans, 'k weet niet of ik er zo vlug mogelijk vanaf wil, want ik moet toch iets doen, is wel totaal niet moet ik zeggen een droomjob maar ja wat is een droomjob hé, misschien moet ik met minder tevreden zijn (althans voor nu) en komt er later nog wel iets op mijn weg, thx Suzy  :-*

@rianna: ik weet niet of je bedoelt op liefdesvlak wat mijn hart betreft, maar wel wat argwanend betreffende een interimjob: is een kans maar verdien niet veel meer dan als werkzoekende, vandaar misschien wat argwaan, misschien hoor ik maandag iets, misschien is het weer een teleurstelling en hoop ik daardoor niet te veel, bedankt Rianna  :-*

@vlinder: wel wat argwanend, maar nu niet om te zeggen dat ik echt neen moet zeggen tegen die kans, heb ik nog niet het gevoel daartoe momenteel, thx Vlinder, moest mijn intuitie vinden dat ik daar niet hoor, kan ik nog altijd maatregelen nemen  :-*

prettig weekend allemaal

arend

goeiemorgen ontluikende morgen,
vandaag: kruis, ruiker op pk en ring,
samen: vissen

rianna

hoi Arend
een kruis trekken over je twijfels je gelukkig voelen over een relatie
je boekt vooruitgang
liefs Rianna

assie63

zaken afwegen op fin gebied, ligt een werkcontract in, maar inderdaad afwegingen over het fin plaatje, assie xx

arend

Bedankt Rianna & Assie, ik wist zelf ook niet of ik het nu op werkvlak of relatievlak moest zoeken, echt een relatie is er nog niet en een job zal ook niet voor dit week-einde zijn maar misschien wordt er ergens voor mij aan deze dingen gewerkt of zijn ze in de maak  :-*

arend

Goeiemorgen verrassend-zonnige morgen,
vandaag lijkkist, huis op pk en hart: samen kruis
                  vogels         heer        hart
                            huis         ster
                                  tuin
hoop dat ik juist heb uitgerekend,
dus 't ja ik denk dat er ergens een stilstand komt
wellicht zien we elkaar een tijdje niet meer
de heer is ook druk bezig met zijn huis
ik blijf ergens hoopvol  :-*

sweetmami

Hi Arend, voor alles is een tijd ook de liefde.. je word wel erg op de proef gesteld he op alle vlakke kwa je geduld level  :o Hoe dan ook die man en jij komen elkaar weer tegen, maar voor echt een diepgaand gesprek... moet je nog even geduld hebben.. je kan dit niet forceren  :-*

arend

Bedankt sweety Sweety :-*. Tja, ik ben heel ongeduldig van aard en heb zo de indruk dat ik net daarom altijd weer moet leren om nog geduldiger te zijn. Enfin in het verleden heb ik gewoon ook veel geduld moeten hebben op dat vlak waardoor ik soms wel eens denk, heeft dat geduld hebben wel zin, ondertussen ik maar mijn hoop opbouwen (ik ken mezelf ondertussen ga ik half zweven  ;) zodat ik meer zweef als ik aan hem denk dan als ik hem zie, dat kan pas doorprikt worden als ik eens normaal kan spreken met hem lol morgen zit hij in de jury voor mijn drumexamen, en dan moet ik mijn hoofd nog zien koel houden) en dat leidt dan toch maar tot teleurstellingen. Ik blijf wel hopen maar probeer ondertussen het wat van me af te zetten, maar dat is zo makkelijk niet. Ook al heb ik genoeg bezighouding met hobby's en schrijven, 't ja mijn gedachten kan ik niet zomaar afzetten, het is niet echt verliefdheid eerder gezonde interesse maar ja liefde kan je niet plannen, als het komt, komt het (en hopelijk eens gauw  ::)), neen ik weet het geduld is een schone deugd. Hoeveel mensen er al dat niet tegen mij gezegd hebben in mijn leven  :-X. Enfin misschien heb ik snel een job zodat ik nog meer heb om mijn zinnen te verzetten. Hoewel ik ook door mijn ongeduld op den duur zoiets heb van: als ik maar een job heb, 't maakt me dan al niet meer uit dat het echt iets is wat ik écht wil, zolang ik er maar geen hekel aan heb en wat tijd in mijn schrijven kan stoppen. Uiteindelijk een job die minder van me eist, geeft me misschien meer ruimte ernaast meer voluit te gaan. Niet dat ik weet of ik ooit iets ga kunnen uitgeven ;) maar ja geduld. Ik weet het, niets forceren en op geen enkel vlak, ik ben ook te observerend om echt dingen te gaan forceren  :P.  2 observerenden samen, wat gaat dat geven hihi. We zien, wat komt komt, wat niet komt komt niet. Ik weet dat ik hem ook wel zeker binnen enkele maanden weer eens tegenkom  ;D. Thx :-*.

arend

goeiemorgen grijsvale morgen
hier zijn we weer
toren, ster op pk, weg: samen berg
anker, klaverbladen, slang
ruiter, roede,
vogels

pfff een slang, berg, roede, ik had ze nochtans niet gemist  ;)
wel benieuwd of ik iets hoor van het interimkantoor vandaag of niet  ::)

Sweetie

Goeie morgen Arend

uit je torentje komen om je twijfels te laten verdwijnen en duidelijkheden onder ogen zien
gelukkige vernieuwingen op werkvlak daar worden gesprekken gevoerd waar je je toch wat onzeker in voelt

arend

arend

Gisteren nog geen gesprekken gehad.
Voor vandaag, goeiemorgen sluimerende morgen,
vandaag: hart 24, vissen 34 op pk en16 ster: samen 2 klaverbladen
                 22 weg 14 vos 18 hond
                    36 kruis 32 maan
                        32 maan
ik zie geen berichten toekomen, of toch kans op die job
misschien vind ik een alternatief wat wel wat nervositeit brengt
maar ik moet een keuze maken en iets afsluiten om op werkvlak opnieuw te beginnen?

sweetmami

Hi Arend, je hoeft even niks te doen alles even op je af laten komen..
en als er een kans ligt grijp je m... gewoon even je rust nemen en genieten met je volle hart :-*