mijn kaarten

Gestart door arend, mei 17, 2012, 10:50:24 AM

assie63

rust en vertrowuen ondanks geknaag in je koppie over werk, een bericht op werkgebied wat zorgt voor groei en je fin ook meer armslag geeft, assie xx

sweetmami

Hi Arend, nestje bouwen was vorige maand... even snel de schade gaan inhalen  ;)
leuk hoor.. ziet en voelt posi.. even leuk voor je eens wat anders dan alleen werk...
want die muizen gaan echt niet weg als jij geen andere afleiding vind..
je kan constant blijven wroeten in de tegenwerking maar het is nou even zo....
meer dan je best kan je niet doen.... dat ongeduld brrrt.. kan het je niet kwalijk nemen.. maar het komt wel!  :-*

arend

Bedankt Assie, ik kijk uit naar dat bericht  :-*.
Bedankt Sweety, lol 't ja ik ben niet van de rapsten (snelste'n), beetje met vertraging, 't ja da's wel wat afleiding hihi, mijn ongeduld is de aard van 't beestje, maar ik houd vertrouwen  :-*

arend

Goeiemorgen mistkleurige wolkenhemel,
vandaag: toren, weg, hart samen dame
moet een keuze maken, sta op een kruispunt, mijn hart volgen, op liefdesvlak moet ik alleszins nog niet echt een keuze maken of zo, dan denk ik op werkzoekvlak misschien, enfin hopelijk wordt het duidelijk vandaag

Sweetie

Hoi Arend

een keuze moeten maken om je vrij te voelen betreffende een zaak die je nauw aan het hart ligt

Suzy

rianna

hoi Arend
je twijfels je bent er alsmaar mee bezig in je koppie laat je hart spreken Arendje en  dan komt het zeker goed laat je twijfels varen
liefs Rianna

arend

Bedankt Suzy. Bedankt Rianna. 't Ja ik twijfel wel welke richting ik moet of kan of wil uitgaan.  :-*

arend

Goeiemorgen vaalgrijze morgen,
vandaag heer, hart op pk en boek
samen wolken
lol, ik had eerder vragen over jobvinden, maar bovenstaande kwam eruit,
ik heb met de heer enkel korte blikken uitgewisseld en eens goeiedag gezegd,
er moet kans zijn om eens elkaar beter te leren kennen, ik peil nog naar zijn gedachtes, staat dat boek voor mijn (loop ik te hard van stapel) of zijn geheim? of zijn gesloten karakter missch? nu ja, de wolken zijn er sowieso bij, daar moeten we eens doorheen zien te komen, of we zullen elkaar wellicht enkele (de komende) maanden niet toevallig meer tegenkomen,  :P

sweetmami

Hi arend, hahahaha, jij bent verliefd, wow hahahahahaha

ok nou die man is zelf ook met het eea bezig kwa verandering... dus het contact zal vooral van jouw kant komen anders blijft er stilstand. Deze man is ook wat voorzichtig van aard.. observerend.  :-*

arend

sweety toch haha  ;D echt met welke verandering is die bezig? ;) misschien een innerlijke transformatie; 't ja 'k heb het al gemerkt dat ie observerend is (maar dan ook in de letterlijke zin) damned ik ben al even observerend en voorzichtig tarara dat valt me een beetje tegen  ;)   :-*

rianna

hoi Arend
een heer en de dame die  in love is
jij bent een open boek  maar dat geld nog niet  voor de heer  dus werk aan de winkel Arend;)
liefs Rianna

Sweetie

Hallo Arend

verliefd op een heer maar hij weet het nog niet wat voor jou moeilijk is om het hem te zeggen

Suzy

arend

thx Rianna,
't is gewoon ja, ik heb wel interesse wat beter te leren kennen
maar ik ben niet zeker wat hij denkt over mij  :-\
misschien is hij gewoon aardig tegen iedereen hé
en dan 't ja ik hou me wat op afstand of hou ik mijn boek wat gesloten 
wellicht niet wat ik moet doen om meer te weten te komen  :-*

Bedankt Suzy 't ja ik hou idd mijn boek nog half gesloten.

arend

goeiemorgen zonpiepende morgen
vandaag: ruiter boek op pk en sleutel samen hart
nog even verder: brief muizen berg
                           vosje   lijkkist
                                 weg
er komt een boodschap aan die oplossing kan zijn
maar ik bekijk het met heel wat wantrouwen,
moet over een berg iets afsluiten als ik deze weg kies

Sweetie

Hallo Arend
de ruiter ( je gedachten) je komt tot een inzicht , die je tot bij de oplossing brengt

een bericht komt binnen en je raakt er wat moedeloos van
je moet een beslissing nemen maar je vertrouwt het niet en wil er eigenlijk zo vlug mogelijk vanaf

Suzy